2 مهر 1397
شماره خبر: 202171

آیین غبارروبی گلزار شهدای 400 دستگاه برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آیین غبارروبی گلزار شهدای 400 دستگاه برگزار شد


جمعی از مسئولان ارشد شهری، نمایندگان مردم در شورای اسلامی، مدیران مناطق و سازمان های تابعه شهرداری کرج با حضور در گلزار شهدای 400 دستگاه، با مقام شامخ شهدا تجدید پیمان کردند.
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای شورای شهر کرج با حضور در گلزار شهدای 400 دستگاه، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.
زنده نگه داشتن یاد شهیدان بر عهده همه است
عضو شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: به طور قطع زنده نگاه داشتن یاد شهدا بر عهده آحاد مردم جامعه است. فرج الله ایلیات با اشاره به فداکاری، از خودگذشتگی و دلاورمردی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس، افزود: حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای اسلام و انقلاب، تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) است. وی بیان کرد: امنیت و آسایش کنونی کشور را مدیون ومرهون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواه معظم شهدا و جانبازان هستیم، بی شک مسئولان می توانند با توسعه فرهنگ اسثار و استقامت ادامه دهنده راه شهیدان باشند.
برنامه های فرهنگی بستر ترویج فرهنگ شهادت را فراهم می کند
فرمانده پایگاه بسیج شهرداری کرج در این مراسم ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت و تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه های متنوع در این ایام بستر ترویج فرهنگ شهادت را فراهم می کند. سرهنگ غلام قربانی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا و عمل به وصایای آن ها توسط مسئولان و مردم امری ضروری است، خاطرنشان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. گفتنی است، در این مراسم مسئولان ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطر این عزیزان را گرامی داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود