5 مهر 1393
شماره خبر: 129987

مردم و مسئولان نظرآباد با شهدا تجدید میثاق کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مردم و مسئولان نظرآباد با شهدا تجدید میثاق کردند


مردم و مسئولان شهرستان نظرآباد استان البرز، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس بار دیگر با شهدا و آرمانهای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای گمنام و قبور مطهر شهدا ضمن تجدید میثاق با امام شهیدان، بر پیروی از راه ولایت تاکید کردند. تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد به صورت متمرکز در گلزار شهدای گمنام در مصلی نماز جمعه، گلزار شهدای شهرستان، گلزار شهدای محله سیدجمال، گلزار شهدای شهر تنکمان و دیگر گلزار شهدای روستاهای تابعه بخش مرکزی نظرآباد، برگزار شد. روابط عمومی فرمانداری نظرآباد، اعلام کرد که شرکت کننده گان در این آیین ها اقدام به عطرافشانی و غبارروبی از مزار مطهر سربازان رشید اسلام کردند. براساس این گزارش فرماندار، معاونان فرمانداری، فرماندهی نیروی انتظامی، بخشداران، شهرداران نظرآباد و تنکمان، اعضای شورای اداری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و تعدادی از روسای ادارات شهرستان نظرآباد از حاضران در این آیین بودند.
رونمایی از تندیس شهدای تنکمان
همچنین همزمان با غبار روبی و تجدید میثاق با شهدای نظرآباد، تندیس شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر تنکمان از توابع این شهرستان با حضور 'شهریار آقایی' فرماندار، سرهنگ 'جواد صفایی' فرمانده نیروی انتظامی نظرآباد، 'رضا دیده بان' شهردار تنکمان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رونمایی شد. شهر تنکمان از توابع نظرآباد در هشت سال دفاع مقدس 25 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. تندیس این شهدا در بلوار شهیدان نوزعیم و بلوار امام خمینی (ره) نصب شده است. شهردار تنکمان در حاشیه رونمایی از تندیس شهدای این شهر در جمع خبرنگاران هدف از اجرای این طرح فرهنگی را عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همه جانبه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد. رضا دیده بان ، تصریح کرد: خوشبختانه مردم ولایی و شهید پرور تنکمان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از طرح های فرهنگی شهرداری حمایت کرده و ما با پشتوانه این حمایت ها برنامه های متعدد دیگری در راستای استفاده از تمثال و نام های مبارک شهدا در شهر تنکمان در دستور کار داریم. شهریار آقایی فرماندار نظرآباد نیز به همراه جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده های شهید 'حاج ابراهیم مهدوی' و 'حاج شکر الله صادقی' از رزمندگان دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگوی صمیمانه ای در منزل آنها انجام داد. ابراهیم مهدوی با بیش از 50 ماه سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل و دو فرزند رزمنده به ترتیب 78 و 72 ماه فضای معنوی خط مقدم را درک کرده اند. حاج شکر الله صادقی نیز از بسیجیان فعال شهرستان با 33 ماه حضور در جبهه ها است. فرماندار نظرآباد در دیدار با این رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، دیدار و رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را از مهمترین برنامه های کاری خود از روزهای ابتدای قبول مسوولیت عنوان کرد و گقت : به همین دلیل مشاور ایثارگران فرمانداری نظرآباد برنامه ای منظم در این حوزه طراحی کرده و تلاش داریم رابطه مسئولان شهرستان با ایثارگران را بیش از گذشته تحکیم بخشیم. آقایی افزود: نباید رشادتهای رزمندگانمان در هشت سال دفاع مقدس فراموش شود و مسوولان همواره باید با آنها دیدار و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود