22 مهر 1397
شماره خبر: 203339

چالش های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چالش های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بررسی شد


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: فرسودگی ناوگان و عدم تحویل اتوبوس از سال 90 مهم ترین چالش پیش روی این سازمان به شمار می رود.
مجید استاد کاظمی در شورای معاونین شهرداری کرج با اشاره وضعیت ناوگان حمل ونقل این کلانشهر، اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع 183 دستگاه ناوگان ملکی این سازمان تنها 110 دستگاه فعال است.
وی تعداد خطوط سازمانی و خطوط بخش خصوصی ناوگان حمل و نقل را به ترتیب 29 و 28 مورد عنوان کرد و افزود: طبق ارزیابی های انجام شده میانگین عمر ناوگان ملکی و ناوگان بخش خصوصی به ترتیب بیش از 9 سال و بیش از 10 سال است. سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج مجموع تعداد نوگان فعال در بخش ملکی و خصوصی را 420 دستگاه اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر 628 پرسنل در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 203 نفر را رانندگان تشکیل می دهند. استاد کاظمی بیان کرد: 12 هزار و 500 دستگاه تاکسی شامل7 هزار و 600 دستگاه خطی و 4 هزار و 900 دستگاه گردشی در سطح شهر وجود دارد. این مسئول فرسودگی ناوگان و عدم تحویل اتوبوس از سال 90، عدم تخصیص یارانه های دولتی از سال 94، افزایش هزینه تعمیرات و نگهداری، مشکل خرید قطعات یدکی، مشکل تامین هزینه های جاری و استاندارسازی جایگاه های "سی ان جی" را از چالش های پیش روی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج بر شمرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود