21 آبان 1397
شماره خبر: 204754

راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس طی یک ماه آینده

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس طی یک ماه آینده


ارزیابی عملکرد مدیران مناطق شهرداری مدیر بازرسی شهرداری فردیس از راه اندازی سامانه 137 شهرداری فردیس طی یک ماه آینده خبر داد.
مسعود نجفی از راه اندازی سامانه ۱۳۷ (ثبت و پیگیری درخواست های مردمی) طی یک ماه آینده در شهرداری فردیس خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سامانه ۱۳۷ توسط شهرداری کرج به شهروندان فردیسی خدمات رسانی می کرد اما پس از انتزاع فردیس از کرج و حجم بالای فعالیت ها این سرویس دهی قطع شد. وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس برای استقرار مرکز سامانه ۱۳۷ اقدامات لازم را انجام داده است، تاکید کرد: تجهیزات مورد نیاز به زودی تهیه می شود. مدیر بازرسی شهرداری فردیس با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس با ۸ اوپراتور و مسئول پیگیری در شهرداری مرکز و دو مسئول پیگیری در مناطق آغاز بکار می کند، عنوان کرد: پیش بینی می شود که در روز های عادی ۸۰ و در روزهای خاص مانند بارندگی و آبگرفتگی و یا حوادث طبیعی بیش از ۱۵۰ تماس از سوی شهروندان دریافت شود. وی اضافه کرد: در این راستا تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و در نظر داریم که خط مخصوصی برای سامانه ۱۳۷ تهیه کنیم.
رصد اخبار به صورت ماهیانه در دستور کار حوزه بازرسی شهرداری فردیس است
نجفی با بیان اینکه راه اندازی سامانه ۱۳۷ گام مثبتی در راستای مقابله با ساخت و ساز های خیر مجاز خواهد بود چراکه شهروندان در این رابطه همکاری مطلوبی دارند، تصریح کرد: مناطق ۳ و ۱۰ سابق شهرداری کرج که در حال حاضر مناطق ۱ و ۲ شهرداری فردیس هستند، بیشترین همکاری و گزارشات را در این رابطه داشته اند. وی با بیان اینکه ماموران رسیدگی به شکایات مردمی دارای کد گشتی و لباس متحدالشکل خواهند بود، گفت: این اقدام به منظور همکاری بیشتر با شهروندان و رسیدگی بهتر به شکایات آنها انجام می شود. مدیر بازرسی شهرداری فردیس با اشاره به اینکه بیشترین شکایات شهروندان فردیسی مربوط به آسفالت معابر است، خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای تامین آسفالت از سوی مدیریت شهری فردیس در بودجه سال جاری در نظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه پس از دریافت شکایات مردمی برای برخی از خیابان ها و کوچه های شهر عملیات جدول گذاری و آسفالت ریزی انجام شده است، گفت: نگاه مدیریت شهری بیشتر به مناطق کم برخوردار است. نجفی با بیان اینکه رصد اخبار به صورت ماهیانه در دستور کار حوزه بازرسی شهرداری فردیس است، اضافه کرد: با انجام این اقدام و ترسیم نمودار شاخص عملکرد مناطق می توانیم عملکرد مدیران مناطق شهرداری فردیس را ارزیابی کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود