30 آبان 1397
شماره خبر: 205319

بسیج خدمتگذار نظام و انقلاب است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بسیج خدمتگذار نظام و انقلاب است


فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج، گفت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن فداکارترین افراد در راه اهداف عالی کشور تلاش می کنند.
سرهنگ غلام قربانی در آیین گرامیداشت هفته بسیج کارکنان شهرداری کرج که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهری و استانی در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، افزود: در نظام اسلامی پایگاه اصلی نظام و حکومت مردم هستند که حضور تفکرِ بسیجی در بین آحاد جامعه و عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نشانه عملی این آرمان است که باید در ابعاد وسیع تری در جامعه جاری و ساری شود. فرمانده حوزه 8 بسیج کارمندی حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج بزرگترین امتیاز بسیج را مردمی بودن و همراهی آن با همه‌ آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی در تلاش است تا بین مردم و مسئولین تفرقه اندازی کنند. این مسئول افزود: اصل روحیه بسیجی اخلاص است یعنی یک بسیجی همان کاری را انجام می‌دهد که خدا می‌خواهد.
بانوان بسیجی نقش مهمی در پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی ایفا می کنند
فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب (س) شهرداری کرج نیز در این مراسم گفت: بسیجِ خواهران به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است.مرضیه نیک منش بیان کرد: بانوان بسیجی به ویژه در عرصه های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت های موثر در دفاع از اسلام در حوزه مسایل زنان با تبیین دیدگاه های حضرت امام (ره) که مترقی ترین دیدگاه ها و نظرات را پیرامون دفاع از حقوق زنان مطرح کرده‌اند، تلاش می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود