1 اسفند 1397
شماره خبر: 210865

توسعه شهری در سایه همفکری و تعامل رخ می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

توسعه شهری در سایه همفکری و تعامل رخ می دهد


شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد با مدیرعامل جدید شرکت عمران شهرجدید دیدار و گفتگو کردند.
مهندس آقائی و اعضای شورای اسلامی ضمن تبریک پست جدید به دکتر داوود صفدری،برای وی در این سمت آرزوی موفقیت کردند و از خداوند متعال توفیق روز افزون و تداوم نعمت خدمت رسانی را خواستار شدند.
اعضا در این دیدار اظهار داشتند:مطمئنا مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، موجبات ارتقای مجموعه را فراهم خواهد آورد،و در ادامه با اشاره به نقش و آثار مدیریت شهری در بطن زندگی مردم، بر ضرورت افزایش تعاملات فی ما بین و تشکیل مدیریت یکپارچه شهری به عنوان مهمترین نیاز جامعه امروز تاکید داشتند.مهندس آقائی شهردار شهرجدید نیز گفت: توسعه شهری در سایه همفکری و تعامل رخ می دهد و این به عنوان یک مولفه مهم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.ایشان بر لزوم اتخاذ تصميمات و سياستهاي کارا و تلاش بي وقفه همگاني در جهت خدمت رساني به شهروندان تأکيد کرد.
در ادامه پیرامون مسائل و مشکلات شهر،تفاهم نامه فی ما بین،مترو،ناوگان‌حمل و نقل،بیمارستان،فضاهای سبز شهری و احیا جنگل ورودی،مسیرهای شرقی-غربی،خط انتقال پساب و ... به گفتگو پرداختند و مقرر گردید ضمن اجرای پروژه های مشترک جلسات مستمر جهت هماهنگی و تعامل سازنده برگزار گردد.در پایان جلسه نمایندگان مردم شریف شهرجدیدهشتگرد در شورای اسلامی از برگزاری همایش سرمایه گذاری در راستای توسعه شهر از مدیران شهرداری و شرکت عمران تقدیر بعمل آوردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود