4 تیر 1398
شماره خبر: 216131

اصحاب رسانه بازوی مدیریت شهری هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اصحاب رسانه بازوی مدیریت شهری هستند


سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و بیان حقایق جامعه رسالت سنگینی به دوش دارند.
امیر اشتری در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز اظهار کرد: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و بیان حقایق جامعه رسالتی سنگین به عهده دارند و باید به بهترین شکل این رسالت را ایفا کنند. این مسئول تصریح کرد: رسانه ها باید در انعکاس مسائل و موضوعات روز اصول صداقت، دقت و ... را رعایت کنند و فضا را به نحوی مدیریت کنند که روح امید در میان مردم افزایش یابد. وی تصریح کرد: اگر به دنبال سلامت جامعه هستیم باید شرایطی فراهم کنیم که خبرنگاران با همکاری سایر نهادها همچون مدیریت شهری در ارتقای ظرفیت های موجود گام بردارند. سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج افزود: خانه مطبوعات باید با بهره گیری مناسب از فضای رسانه ای، نسبت به محتوا بخشی به مسایل خبری، جذب مخاطبان و ارتقای سطح آگاهی شهروندان تلاش جدی تری داشته باشد.
خانه مطبوعات تنها مرجع قانونی مورد تائید و حمایت وزارت ارشاد
اشتری گفت: رصد اخبار و بررسی نقدهای سازنده ای که رسانه ها از دستگاه های مختلف اجرایی دارند در اصلاح امور بسیار موثر است. وی یادآور شد: می توان بسیاری از امور مرتبط با خبرنگاران و رسانه های مختلف گروهی را به خانه مطبوعات واگذار کرد و از آنها مشارکت خواست. به گفته وی، بهره گیری از مطالب رسانه های مختلف گروهی در برنامه ریزی و اولویت بندی مدیران اجرایی مهم است و می توان از مطبوعات به نفع مردم استفاده کرد.
خانه مطبوعات بازوی مشورتی ادارات البرز در حوزه رسانه است
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز نیز در این دیدار اظهار کرد: هر چند در حوزه خبرنگاران و مطبوعات تشکل هایی در قالب اداره کار فعالیت دارند ولی مرجع رسمی صنفی مورد حمایت و تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه مطبوعات است. رضا عباس زاده از سیاست های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را واگذاری بسیاری از امور در حوزه مطبوعات به خانه مطبوعات ذکر و ابراز امیدواری کرد این وظایف به درستی و با جدیت انجام شود. این مسئول خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم دولت الکترونیکی کردن امور است تا ضمن شفاف سازی، موجب تسریع در فعالیت ها و برنامه ها شود. وی تصریح کرد: اعضای خانه مطبوعات باید بیش از گذشته برای جلب مشارکت و همراهی تمام فعالان عرصه مطبوعات استان برای رسیدن به اهداف متعالی و ماموریت های محوله اقدام کنند. عباس زاده گفت: ایجاد فضای همدلی و همکاری مورد نیاز و در اجرایی شدن برنامه ها در سطح استان در حوزه مطبوعات یک ضرورت و دارای برکات و ثمرات فراوان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود