22 آبان 1400
شماره خبر: 258886

جلسه پرسش و پاسخ مدیریت شهری طالقان با اهالی محله گلینک

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



جلسه پرسش و پاسخ دکتر لطفی شهردار ، سرکار خانم مقیمی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله گلینک در مسجد این محله برگزار شد.
در ادامه بازدید از معابر محله گلینک و پس از اقامه نماز مغرب و عشا ، در دیدار و گفتگویی صمیمی، اهالی و ساکنان محله به انعکاس مشکلات و معضلات موجود در این محل پرداختند و درخواستها و مطالبات خود را طی تبادل نظر و پرسش و پاسخ با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در میان گذاشتند.
در این جلسه مهندس حامد صادقیان نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر پیرامون طرح تفصیلی و طرح جامع شهر طالقان مطالبی را مطرح نمود. مهندس صادقیان با تشریح موانع اجرایی طرح تفصیلی و پی گیریهای شهردار و اعضای شورای اسلامی نسبت به انجام اصلاحات مورد نظر در طرح، خصوصا افزایش محدوده طرح ،طبق مطالبات ، نیازها و خواسته های مردم طی جلسات برگزار شده با مشاوران طرح و سازمانهای ذیربط به بیان نقطه نظرات و روند اجرایی این طرح پرداخت و افزود : بر آن هستیم تا در ادامه اصلاحات مورد نظر در طرح تفصیلی باعث کاهش و حل و فصل معضلات ساخت و ساز شهروندان شویم. بهروز رجبی عضو دیگر شورای اسلامی شهر در قسمتی از سخنان خود اذعان داشت: ما تا حد امکان و وسع و توان شورای شهر و شهرداری برای مشکلات شهر طالقان تلاش کرده و به دنبال حل و کم کردن مشکلات مردم عزیز هستیم.
در ادامه دیدار چهره به چهره اهالی محله گلینک با مدیران حوزه شهر و مطرح شدن سوالات از سوی مردم دکتر لطفی شهردار طالقان ابراز داشت : ارائه خدمات شهری بر اساس شرایط و منابع شهر صورت می پذیرد وی گفت : برخی از مشکلات عدیده و کلان حوزه شهری ناشی از طرحهای کلان مانند طرح تفصیلی است و از سوی دیگر نرخ رشد جمعیت در سالهای اخیر در سطح شهر و شهرستان عمدتا رو به افزایش نبوده و این امر تاثیر زیادی بر چشم انداز بلند مدت و متعاقبا تصمیم گیریهای مهم داشته است . دکتر لطفی با اشاره به اینکه با همدلی و همت همه مسئولان ارشد شهرستان می توان برخی از مشکلات را مرتفع نمود افزود: اعضای محترم شورا با جدیت و تلاش خستگی ناپذیر و با نگاهی یکپارچه، جامع و منسجم به کلیه محلات شهر، پی گیر رفع معضلات هستند اما پراکندگی و گسترگی محله ها و بودجه های اندک تخصیص یافته جواب گوی کلیه نیازها نیست ، لذا در تلاشیم تا با همه توان بتوانیم از سازمانهای مربوطه اعتبارات بیشتری جذب کنیم . شهردار طالقان اضافه کرد : مطالبات بحق همه شهروندان عزیز را می پذیریم و در فکر حل و فصل این مطالبات هستیم و یکی از مسائل مطرح شده استفاده بهینه از پتانسیل گردشگران و ارائه خدمات به این قشر در ورودی محله در حاشیه دریاچه است که از لحاظ اقتصادی و اشتغال زایی کمکی برای شهر باشد ، لذا با پی گیری و برگزاری جلسات با امور آب منطقه ای تهران در تلاشیم جهت در اختیار گرفتن سایت ۲۸ هکتاری حاشیه سد ، بتوانیم وضعیت گردشگران را ساماندهی کنیم .شهردار طالقان در پاسخ به شهروندان محترمی که در خصوص تیرهای مزاحم در معابر سوال کردند اظهار داشت : بر اساس قرار داد منعقد شده با اداره محترم برق تیرهای مزاحم در معابر شهر و محله های شهر طبق روال گذشته به جاهای مناسب و تعیین شده انتقال خواهند یافت اما به حد نصاب رسیدن این تیرها بعد از عقب نشینی های انجام شده، جهت انجام عملیات توسط پیمانکار ضروری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود