26 تیر 1401
شماره خبر: 270293

طرحی که راهنمای مسیر ۱۰ ساله آتش‌نشانی کرج شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن توسط این سازمان تدوین شده که مسیر ما را تا ده سال آینده پیش‌بینی کرده است.

محمد جمشیدی گفت: اماکن تجاری، اداری، مسکونی و معابر پرخطر و... در این طرح ذکر و ظرفیت جذب نیرو با توجه به جمعیت بازنشستگان در آن پیش‌بینی شده است.وی افزود: این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار بین تمام سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی کل کشور تدوین و همه بایدها و نبایدها، کمبودها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدیدات شهری در آن گنجانده شده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در خصوص ارتقای معیشت پرسنل چندین مرتبه به سازمان شهرداری‌ها مراجعه کرده‌ایم و جلساتی داشتیم، مشکلات طرح شده و راهنمایی‌هایی را دریافت کردیم.وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم تا حد توان و با کمک اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم حتی قسمت کوچکی از مشکلات آتش‌نشانان را برطرف کنیم.جمشیدی گفت: مقرر شد تا مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی نیز همکاری عمیقی با مجموعه ما داشته باشد و در مسیر تحقیقات تا برطرف شدن مشکلات ما را همراهی کند.
وی افزود: تلاش ما بر این است سقف اضافه کار نیروهای عملیاتی را از ۱۲۰ ساعت به ۱۷۵ ساعت برسانیم.رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: تلاش می‌کنیم با تصویب لایحه افزایش میزان اضافه‌کاری کارکنان نیروهای عملیاتی تا سقف ۱۷۵ ساعت، اعمال مبلغ دو میلیون تومان در فیش حقوق ماهیانه در قالب رفاهیأت و افزایش پرداخت کمک هزینه غذا به مبلغ دو میلیون تومان از سوی اعضای شورای اسلامی، بخشی از دغدغه‌های نیروهای عملیاتی را حل کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود