28 دی 1390
شماره خبر: 4185

عملکرد شهرداری بازتاب کار شورای شهر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملکرد شهرداری بازتاب کار شورای شهر است

سپیدار آنلاین: نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه عملکرد مدیریت شهری بازتاب فعالیت های شورای اسلامی شهر است،گفت: شهرداری به عنوان دستگاهی خدمات رسان طي سال هاي اخير تعامل بسیار خوبي با شورا داشته که حاصل این ارتباط موثر برداشتن گام هاي بلند توسعه و آبادانی شهر است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عبدالله پورمظاهری در بازدید از این پایگاه اطلاع رسانی ،تعامل و وحدت رویه بین شورای شهر و شهرداری کرج را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عنوان " مجموعه مدیریت شهری " که به دو مجموعه شهرداری و شورای شهر اطلاق می شود در واقع مصداق مناسبی برای پی بردن به ارتباط و هماهنگی بین این دو مجموعه خدمات رسان شهری است. وی با بیان اینکه، اقدامات شهرداری حاصل کار شورا است، بیان کرد: مهمترين اصل براي اعضاي شورا و شهرداري خدمات رساني هر چه بيشتر و بهتر به مردم همچنین توسعه مدیریت شهري در حوزه ها و بخش هاي مختلف شهری می باشد که تحقق این مهم نیز جز در سایه تعامل و مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر محقق نمی شود. این مسئول از شوراي شهر کرج به عنوان نهاد تصميم گير و ناظر بر عملکرد شهرداري یاد کرد و افزود: شهرداری به عنوان دستگاهی خدمات رسان طي سال هاي اخير تعامل بسیار خوبي را با اين مجموعه داشته که حاصل این ارتباط موثر برداشتن گام هاي بلند در راه توسعه و آبادانی شهر می باشد. پور مظاهری با تأکيد بر لزوم تقويت و افزايش ارتباطات این دو نهاد مردمی، برآوردن نیازهای مردمی و توجه به خواست هاي شهروندان را از اولویت های مهم این مجموعه های مردم نهاد دانست و گفت: بنیان و اساس شکل گیری مجموعه مدیریت شهری نیز تحقق حداکثری رضایت شهروندان از زندگی شهری است که شورای شهر و شهرداری با اتفاق نظر به دنبال فراهم آوردن آن می باشند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: اعضاي شوراي اسلامي شهر به عنوان نمايندگان مردم وظيفه سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي براي توسعه و پيشرفت شهر و نيز نظارت عملي بر حسن انجام امور در شهرداري را بر عهده دارند که در این مسیر تعامل پویا و کارآمد شهرداری نقش بسزایی در حصول نتایج مهم توسعه شهری ایفا کرده است. پورمظاهری، تعامل مشترك ميان نهاد سياست‌گذار شورا و مجموعه شهرداري را ضروری دانست و افزود: تداوم اين تعامل زمينه‌ساز پيشرفت و توسعه چشمگير و افزايش ميزان رضايتمندي عموم شهروندان از خدمات‌رساني مجموعه مديريت شهري است.
پایگاه خبری مدیریت شهری منبع موثقی برای انعکاس مصوبات شورا است
نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با توجه به گزارش ارائه شده احمد خیری، مشاور رسانه ای شهردار از عملکرد پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مبنی بر تولید و انتشار نزدیک به سه هزار خبر و گزارش از طریق این پایگاه تخصصی درون سازمانی گفت: بر این اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج از مجموعه خبررسان تخصصی بهره می برند که با توجه به آمار اخبار تولیدی، بازتاب قابل توجهی در رسانه های فعال کلانشهر کرج داشته است. پورمظاهری کیفی بودن اخبار تولیدی مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری را مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر تولید اخبار پر محتوا برای این مجموعه های خدمات رسان مردمی عنوان کرد: به روز بودن اخبار از ارکان بسیار مهمی است که رعایت آن ضمن ارتقاء کیفی اخبار موجب آگاه سازی اذهان عموم از فعالیت ها و عملکردهای مجموعه مدیریت شهری می شود. وی عملکرد پایگاه خبری مدیریت شهری کرج را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این پایگاه اطلاع رسانی می تواند منبع موثق و مطمئنی برای انعکاس مصوبات شورای اسلامی شهر باشد. این مسئول همچنین با رویت آیتم های موجود در سایت اطلاع رسانی مدیریت شهری بیان کرد: بخش های مختلف لحاظ شده برای این سایت خبری به ویژه لحاظ کردن آیتم " صدای مردم " نقش بسزایی در آگاهی مجموعه مدیریت شهری از میزان رضایتمندی شهروندان همچنین آگاهی مردم از عملکرد این مجموعه ایفا می کند.
در ادامه این بازدید ،احمد خیری، مشاور رسانه ای شهردار به تشریح چگونگی فعالیت و عملکرد این پایگاه خبری پرداخت. وی با اشاره به تولید نزدیک به سه هزار خبر و گزارش تولیدی در پایگاه تخصصی اطلاع رسانی مدیریت شهری بیان کرد: این میزان اخبار و گزارش از زمان افتتاح پایگاه خبری مدیریت شهری همزمان با روز ملی شوراها تا کنون تولید و منتشر شده است. خیری، تولید اخبار و اطلاع رسانی از عملکرد نهادهای مردمی شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری را اساس و شالوده اصلی تاسیس این پایگاه خواند و گفت: این سایت درون سازمانی نسبت به اطلاع رسانی رویکرد تخصصی دارد که با بهره گیری از این مهم، سعی بر ارتقاء جریان اطلاع رسانی در خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به صورت حرفه ای دارد. وی مبنای فعالیت پایگاه خبری مدیریت شهری کرج را تولید محتوا و خبر از دستگاه خدمات رسان شهرداری و نهاد مردمی شورا ذکر و عنوان کرد: این پایگاه به عنوان منبع اصلی انتشار اخبار مدیریت شهری می باشد ضمن آنکه کلیه اخبار منتشر شده از طریق این رسانه تخصصی در رسانه های مختلف اعم از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، نشریات محلی و سراسری منتشر می شود. خیری بیان کرد: از خروجی های دیگر فعالیت این پایگاه اطلاع رسانی انعکاس اخبار مجموعه مدیریت شهری از طریق بخش های مختلف خبر مرکز رادیویی البرز می باشد.
در بازدید از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،علاوه بر عبدالله پورمظاهری نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، سید علی آقازاده شهردار کرج و علی اصغر کمالی زاده معاون خدمات شهری شهرداری کرج حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود