24 مهر 1391
شماره خبر: 13268

ثبت نام بیش از هزار متقاضی خودرو در طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 ثبت نام بیش از هزار متقاضی خودرو در طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان نظارت برتاکسیرانی کرج عنوان کرد: سال گذشته یکهزار و 350 متقاضی برای دریافت خودرو های طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی اقدام کردند.
کریم افشار با باین این مطلب افزود: سال گذشته واحد واگذاری خودرو سازمان تاکسیرانی اقدام به ثبت نام متقاضیان خودرو در دراستای سیاست های سازمان مبنی بر توسعه ناوگان سازمان كرد. وی تعداد کل خودروهای واگذار شده به متقاضیان در بازه زمانی عنوان شده را 725 دستگاه ذکر و بیان کرد: تعداد متقاضیان خودروهای ثبت نام شده در طرح جایگزینی نیز شامل هزار و 702 نفر بوده است. این مسئول افزود: تعداد خودرو های واگذار شده در طرح جایگزینی طی سال گذشته هزار و 244 نفر بوده است. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری ادامه داد: سازمان تاكسيراني شهر كرج 60 درصد حمل و نقل عمومي شهر كرج معادل روزانه يک ميليون و 300 هزار سفر درون شهري را پوشش مي دهد. افشار جذب کامل سهميه توسعه ناوگان تاکسيراني کرج را یادآور شد و افزود : در اجراي طرح توسعه ناوگان تاكسيراني در سال گذشته هزار و 350 دستگاه تاکسي به ناوگان تاکسيراني کرج افزوده شد. مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج، تعداد ناوگان تاکسیرانی کرج را 11 هزار دستگاه تاکسی ذکر کرد و اظهارداشت: روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط این تعداد تاکسی انجام می شود. افشار گفت: ناوگان تاکسیرانی باید در سطح شهر به صورت مستمر و دائم فعاليت و اقدام به جابه جایی مسافرین در هر نقطه شهر کند.
وی، توسعه و ساماندهی ناوگان تاکسیرانی را از محوری ترین اهداف سازمان تاکسیرانی ذکر و بیان کرد: این مهم به جد از سوی سازمان دنبال می شود.





منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود