18 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6813

تنوع گونه های متنوع فرهنگی در کرج می تواند جهانی شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تنوع گونه های متنوع فرهنگی در کرج می تواند جهانی شود

سپیدار آنلاین: هنرپیشه نقش جوانی سریال " شهریار " گفت: کثرت اقوام ایرانی و گونه های متنوع فرهنگی در کرج می تواند جهانی شود.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اردشیر رستمی در اولین اولین جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به وجود قومیت های مختلف در کرج عنوان کرد: صیانت و حفاظت از تنوع فرهنگی به عنوان یکی از شاخصه های مهم فرهنگ نقش بسزایی در تعیین برنامه های راهبردی و طرح‌های برنامه های فرهنگی ایفا می کند. وی، با اشاره به نقش سازمان های مختلف در احیا و توسعه ابعاد فرهنگی شهر، بیان کرد: گسترش فرهنگ رکن اصلي پیشرفت جوامع است و سازمان های مختلف به ویژه سازمان خدمات رسان مدیریت شهری با توجه به وظایف تعریف شده در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی در توسعه فرهنگ دارد. این هنرمند کرجی بیان کرد: عوامل مختلف فرهنگي، تأثير عميق و انکارناپذيري در مديريت و ساخت گوناگون آن دارند. رستمی با تاکید بر برنامه ریزی مناسب به منظور سازماندهی اقوام مختلف با فرهنگ هاي متفاوت، عنوان کرد: مدیریت شهری می تواند با لحاظ کردن زندگی قومیت های مختلف در این کلانشهر، نسبت به تعریف پروژه ها زیباسازی متناسب با فرهنگ اقوام مختلف اقدام کند.
ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی در سازمان زیباسازی
این هنرمند کرجی در ادامه با اشاره به شکل گیری سازمان زیباسازی شهرداری کرج، این اقدام را لازمه حرکت و پویایی هر چه بیشتر مدیریت شهری در ارتباط با مباحث مربوط به زیباسازی دانست. رستمی با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی در سازمان زیباسازی، گفت: با تشکیل این کمیته های بی شک خلاء های موجود در بحث زیباسازی کلانشهر کرج برطرف می شود. وی از خروجی های مثبت تشکیل کمیته های تخصصی در سازمان زیباسازی شهرداری را، تدوین برنامه‌های کارآمد به منظور جذب نیروهای تخصصی ذکر و اظهارامیدواری کرد: با فعالیت حرفه ای و تخصصی این، شاهد انجام اقدامات مناسب در زمینه مناسب‌سازی محیط و مبلمان شهری کلانشهر کرج باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود