10 تیر 1391
شماره خبر: 8392

جامعه امروز پذیرای طرح های نوین زیباسازی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جامعه امروز پذیرای طرح های نوین زیباسازی است

سپیدار آنلاین: معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج، جامعه امروز را مستعد پذیرش بسیاری از طرح های نوین زیباسازی دانست.
پیمان بضاعتی پور با بیان این مطلب افزود: فرهگ عامل مهمی در فراهم آوردن زمینه های نوین زیباسازی است. وی با بیان اینکه، فرهنگ پدیده مثبتی است که مردم بیش از گذشته با آن ارتباط دارند، عنوان کرد: ایجاد ارتباط مطلوب بین مردم و مقوله فرهنگ موجب پیشبرد اهداف مختلفی می شود که خلق ایده های نو براي بسترهای زندگی شهروندی نمونه ای از آن است. این مسئول، شرایط کنونی جامعه را آماده به ثمر نشستن بسیاری از طرح های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و هنری دانست و گفت: پویایی هر چه بهتر فعالیت ها در این عرصه مستلزم گذشت زمان و مهیا شدن شرایط به لحاظ موارد بصری و پارامترهای فرهنگی دارد.
ضرورت درک عمیق از ابعاد زیباسازی
معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج، درک عمیق از ابعاد گسترده زیباسازی را مهم ارزیابی کرد و افزود: این مقوله تنها در صورتی موفق به پیمودن مسیر های صحیح و اصولی می شود که مسئولان ذیربط درك و نگاهی عمیق به موضوع زیباسازی داشته باشند. بضاعتی پور، مسائل زیباشناختی را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، شهر نیز به این مقوله نیازمند است، عنوان کرد: یکی از علت های ایجاد سازمان زیباسازی نیز تامین ساختارهای زیبا برای شهر است. وی اظهاداشت: به منظور اجرای طرح های زیباسازی در کرج باید از تبلیغات غیرکارشناسی شده خودداری کرد. بضاعتی پور با یادآوری سخن مقام معظم رهبری، مبنی بر نامگذاری کرج با عنوان " ایران کوچک " افزود: وجود قومیت های مختلف در این کلانشهر خروجی ها و تبعات مثبتی را همراه دارد که تعامل فرهنگ ها نمونه ای از آن است. معاون فنی و اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج تاکید کرد: لازم است در راه اجرایی کردن برنامه های مدیریتی سازمان زیباسازی، کارشناسان شهرداری نگاهی عمیق به مسائل زیباشناسی داشته باشند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود