7 مرداد 1391
شماره خبر: 9466

مبلمان شهری با انتخاب مشاور رنگ و رویی تازه می گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مبلمان شهری با انتخاب مشاور رنگ و رویی تازه می گیرد

سپیدار آنلاین: مبلمان شهری کرج با انتخاب مشاور و ارائه ایده های نو و خلاق جلوه زیبا تري به شهر می بخشد.
سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به تشکیل اولین کمیته انتخاب مشاور برای اجرای پروژه های مطالعاتی مبلمان شهری عنوان کرد: با انتخاب مشاور ذیصلاح، پروژه های مبلمان شهری با ایده های جدید و خلاق در سطح شهر اجرا می شود. علی آرایی با تاکید بر رعایت استانداردهای زیباسازی و لحاظ کردن آن در اجرای پروژه های مبلمان شهری عنوان کرد: استاندارهای زیباسازی موجب پیشگیری از هرگونه اعمال سلیقه و موازی کاری در مسائل و موضوعات مرتبط با زیباسازی اعم از تبلیغات محیطی و طرح های زیباسازی شهری می شود.
وی، بکارگیری ایده ها و الگوهای خلاق مبلمان شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از استانداردها، معیارها و الگوهای زیباسازی رویکرد مهم سازمان زیباسازی است که با هدف تحقق اهداف سازمان در دستور کار بخش های مختلف قرار می گیرد. آرایی، استفاده از تکنیک‌های نوین ساماندهی مبلمان شهری در طراحی شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: الگوسازی مبلمان شهری باید بر پایه مفاهیم اصولی و منطقی صورت گیرد.
سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج با یادآوری تهیه و تدوین استاندارهای زیباسازی، بیان کرد: ایجاد وحدت رویه و یکپارچه شدن تبلیغات محیطی همچنین رسیدن به الگوها مشخص زیباسازی از مشخص های بارز تدوین استانداردها می باشد. آرایی تاکید کرد: ساماندهی چیدمان مبلمان شهری توام با رعایت استاندارهای زیباسازی ابزار مهمی برای جلوگیری از اعمال سلیقه و موازی کاری در مسائل و موضوعات مرتبط با زیباسازی اعم از تبلیغات محیطی و طرح های زیباسازی و مبلمان شهری می شود.
رعایت ویژگی های فرهنگی در مبلمان شهری
سرپرست معاونت طرح و برنامه سازمان زیباسازی شهرداری کرج، اجرای طرح های زیباسازی و مبلمان شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: ساختارهای زیبا ساختی به نحوی نمایان گر خلاقیت و هویت شهری است. آرایی با بیان اینکه، چگونگی چیدمان مبلمان شهری نقش بسزایی در روحیه و افکار شهروندان دارد، گفت: نحوه چیدمان مبلمان شهری باید به گونه ای باشد که نیازهای بصری شهر را تامین کند. وی با اشاره به محدوده های شهری اظهارداشت: چیدمان مبلمان شهری باید با تکیه بر رعایت معیار های مختلف از جمله رنگ آمیزی انجام گیرد. آرایی رعایت استانداردها و اصول فرهنگی در اجرای پروژه های زیباسازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: بکارگیری این مولفه از اولویت های مهم سازمان به منظور اجرای پروژه های کارآمد زیباسازی است. اولین کمیته انتخاب مشاور برای اجرای پروژه های مطالعاتی مبلمان شهری با حضور مسئولین زیباسازی در سازمان زیباسازی تشکیل و مقرر شد کمیته فرعی در خصوص ارزیابی کیفی مشاورین ذیصلاح نیز تشکیل شود.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود