25 خرداد 1391
شماره خبر: 7919

ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مهمترين هدف بهره برداری از بازار روزها است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مهمترين هدف بهره برداری از بازار روزها است

سپیدار آنلاین: معاون فني و عمراني شهرداري كرج هدف از راه اندازي بازار روزهاي سطح شهر را ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان كرد.
علي اصغر كمالي زاده که به نیابت از شهردار کرج در آیین بهره برداری و افتتاح از بیست و سومین بازار روز در کرج حضور داشت افتتاح بازار روزها را در کرج زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به شهروندان توصیف کرد. این مسئول عنوان کرد: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در اقتصاد شهری به عنوان کانون اصلی توسعه خدمات همه جانبه نقش بسزایی در خدمت رسانی به شهروندان دارد. وی اظهار داشت: این سازمان با اقدامات ارزشمندی که در راستای خدمت رسانی به مردم داشته است توانسته است، تا کنون در خصوص عرضه مستقیم میوه و تره بار و دیگر اقلام مصرفی مردم اقدامات شایسته ای را به انجام برساند. كمالي زاده افزود: این حرکت به عنوان فعالیتی در راستای افزایش سطح سلامت افراد جامعه انجام شده است و اقدامات و عملکردهای مطلوبی که در این حوزه انجام شده است رضایتمندی شهروندان را بیش از گذشته به همراه می آورد.
سازمان میادین، میوه و تره بار کرج خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کرده است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نيز در این مراسم گفت: سازمان میادین، میوه و تره بار کرج تا کنون خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کرده است که این امر می تواند به عنوان تجربه ای موفق برای سایر دستگاهها مورد بهره برداری قرار بگیرد. داود وحیدی اظهار داشت: شهرداری وظیفه سنگین و خطیری را در حوزه خدمات رسانی به شهروندان عهده دار است. وی افزود: سازمان میادین، میوه و تره بار در کشور به عنوان یکی از سازمانهایی است که تا کنون توانسته است خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کند. این مسئول اظهار اميدوراي كرد تا با پيگيري اين روند شاهد رفع مشكلات شهروندان و تامين رفاه آنها باشيم.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود