17 تیر 1391
شماره خبر: 8603

ضرورت کیفی شدن فعالیتهای مدیریت شهری/ لزوم ايجاد فرهنگ انضباط کاری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت کیفی شدن فعالیتهای مدیریت شهری/ لزوم ايجاد فرهنگ انضباط کاری

سپیدار آنلاین: معاون اداری مالی شهردرای کرج بر ایجاد سازو کارهای لازم به منظور کیفی سازی بیش از پیش فعالیت حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید کرد.
مهرداد ترابیان با بیان این مطلب افزود: حرکت در مسیر فرایند کیفی سازی فعالیت های مدیریت شهری موجب افزایش راندمان کاری در این مجموعه می شود. وی با تاکید بر اینکه، مجموعه مدیریت شهری نیاز به ارتقاء سطح خدمات رسانی به مجموعه شهری را دارد، گفت: شهرداری به عنوان مدیر اجرای برنامه های شهر نیاز به رویکردهای نوین و کارآمدی دارد تا بتواند مسیر مدیریتی را با توجه به گسترگی جغرافیایی و آمار جمعیتی کرج به نحو رضایت بخشی بپیماید. ترابیان با بیان اینکه ارتقای کیفیت کار مجموعه مدیریت شهری از افزایش راندمان کاری کارمندان و پرسنل حوزه های مختلف تاثیر می گیرد، عنوان کرد: بر این اساس نیاز به طراحی و تدوین برنامه های مدون جهت استاندارد سازی تمامی فعالیت در شهرداری داریم. وی، تعهد مديريت و تلاش مستمر كارمندان را از مولفه های مهم در رسیدن به نقطه مطلوب مدیریتی خواند و عنوان کرد: تحقق این مهم ضمن فراهم آوردن نقاط قوت سازمان، رسیدن به اهداف پیش بینی شده در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدمات رسانی را مهیا می کند. ترابیان با تاکید بر ارائه آموزش های منسجم و مستمر برای كاركنان و پرسنل این مجموعه خدمات رسان، گفت: ارائه این آموزش ها باید با هدف آشنایی کارمندان و پرسنل با راهکارهای نوین و کارآمد مدیریتی انجام می شود.
ضرورت رویکرد ایجاد فرهنگ انضباط کاری
معاون اداری مالی شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه نظم و انضباط کاری از ارکان مهم موفقیت در هر کاری است، بر تحقق پذیری آن در سیستم مدیریت شهری تاکید کرد. ترابیان بر ضرورت رویکرد ایجاد فرهنگ انضباط کاری در مجموعه های مدیریتی تاکید کرد و افزود: گستردگی و حجم کاری شهرداری همچنین آمار بالای مراجعین روزانه رسیدن به استانداردها انضباط کاری را دو چندان می کند. وی با مثبت ارزیابی کردن انضباط کاری در سیستم شهرداری کرج گفت: شهرداری بی شک با استفاده از این مقوله به اهداف بزرگتری نیز خواهد رسید. مرابیان تاکید کرد: حرکت دراین مسیر ضامن موفقیت و پویایی سيستم مديريتی است.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود