20 تیر 1391
شماره خبر: 8735

اهتمام شهرداري کرج در اجرای طرح هوشمند سازی سیستم تاکسیرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اهتمام شهرداري کرج در اجرای طرح هوشمند سازی سیستم تاکسیرانی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج گفت: در صورت اجرایی شدن طرح هوشمندسازی سیستم تاکسیرانی، کرج اهتمام ویژه ای برای اجرای این طرح به عنوان اولین اولیوت سازمان دارد.
کریم افشار افزود: در صورت اجرایی شدن طرح هوشمندسازی سیستم تاکسیرانی در کلانشهر های کشور، تاکسیرانی کرج با پیگیری های انجام شده اجرای این طرح را در اولویت برنامه های خود قرار می دهد. وی با بیان اینکه، دنیای امروز، دنیایی پیچیده و کاملا تحول گرا به لحاظ فن آوری های روز است، تاکید کرد: با توجه به این مهم باید آمادگی لازم برای رویارویی با پدیده ها نوین در ساختار های اداری وجود داشته باشد. این مسئول افزود: عصر حاضر، زمان تحولات شگرف است و سازمان تاکسیرانی کرج نیز با توجه به این مهم سعی دارد برنامه های سازمانی را با جدیدترین علم روز دنیا منطبق کند. افشار ، قدرت انطباق با محیط و متغیرهای مختلف را مهم ارزیابی کرد و افزود: همسو شدن با تکنولوژی های روز دنیا نقش بسزایی در افزایش راندمان فعالیت سازمان ها، ادارات و نهادهای فعال و خدمات رسان عمومی ایفا می کند. وی عنوان کرد: از مهمترین خروجی های پرداختن به ابزارهای نوین، ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم است.
رسیدن به اهداف کلان در سیستم حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج، رسیدن به اهداف کلان در سیستم حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی را مهم دانست و عنوان کرد: بی شک برای نگه داشتن فعالیت های سازمان در حد مطلوب نیاز به رعایت استاندارد های تعریف شده و بهره گیری از تکنولوژی و ابزراهای کارآمد داریم. افشار با اشاره به اصلاح ساختارهای سنتی در سیستم تاکسیرانی عنوان کرد: جایگزینی سیستم های پیشرفته از جمله نصب GPS، GPRS و AVL از جمله اقداماتی است که با هدف تغییر رویکرد این سازمان از سمت وسوی اجرای فعالیت ها به شکل سنتی به نوین انجام گرفته است. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری، اجرای طرح هوشمندسازی سیستم تاکسرانی کلانشهر های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم فرصت های ارائه خدمات نوین به شهروندان را به نحو مطلوبی مهیا می کند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود