26 تیر 1391
شماره خبر: 8998

اهمیت بهره گیری از امکانات موجود برای تامین رفاه و آسایش مسافران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهمیت بهره گیری از امکانات موجود برای تامین رفاه و آسایش مسافران

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر کرج بر اهمیت بهره گیری از امکانات موجود این سازمان به منظور تامین رفاه و آسایش مسافرین تاکید کرد.
کریم افشار افزود: استفاده از امکانات، ضمن تحقق نیازمندی های مسافرین در استفاده از تاکسی به عنوان یکی از مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی، امکان مناسبی است که نیل به اهداف پیش بینی شده را میسر می کند. وی با اشاره به تاریخچه تاسیس و شکل گیری سازمان تاکسیرانی کرج در سال 76 بیان کرد: این سازمان به عنوان یکی از سازمان های تابعه شهرداری تاسیس شد و به تبع آن نیز برنامه های مدیریت شهری در خصوص تامین نیازهای زندگی شهروندی در دستور کار این سازمان نیز قرار گرفت. این مسئول با اشاره به اینکه، سازمان تاکسیرانی همه فعالیت ها و اقدامات سازمانی خویش را در راستای اساسنامه و آیین نامه های موجود اجرایی می کند، بیان کرد: این سازمان دارای واحدهای مختلفی است که بنا به ماموریت های محوله، برابر با ضوابط تعیین شده در اساسنامه ها و آیین نامه فعالیت می کند. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری اظهارداشت: سازمان تاکسیرانی طبق ماده 4 اساسنامه وظایف و مسئولیت های مشخصی دارد که بر اساس آن و طی برنامه ریزی های کارشناسی نسبت به انجام آن اقدام می کند.
توسعه و تکمیل سیستم تاکسیرانی
مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر سازمان تاکسیرانی شهر کرج، توسعه و تکمیل سیستم تاکسیرانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم به طور ویژه از سوی سازمان دنبال می شود. افشار عنوان کرد: تلاش و اهتمام سازمان برای رسیدن به رتبه های نخست کاری حاکی از این است که سازمان اراده محکمی برای دستیابی به زمینه های مساعد درخصوص ارائه خدمات بهینه و شایسته به شهروندان و مسافران دارد. وی اصلاح و ایجاد سیستم تاکسیرانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: توسعه و تکمیل سیستم سازمان تاکسیرانی با برنامه ریزی های و سیاست گذاری های مناسب از دیگر اقداماتی است که در دستور کاری سازمان قرار دارد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود