8 مرداد 1391
شماره خبر: 9549

مساعدت 30 میلیون تومانی شهرداري کرج به آزادی زندانیان غیربزهکار

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مساعدت 30 میلیون تومانی شهرداري کرج به آزادی زندانیان غیربزهکار

سپیدار آنلاین: جشن بزرگ رمضان با همکاری کمیته امداد و سایر نهادهای استان به منظور حمایت و کمک به خانواده زندانیان مرکز استان البرز در کرج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، شهردار کرج در مراسم جشن گلریزان که شب گذشته در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، مبلغی بالغ بر 30 میلیون تومان را به آزادی زندانیان غیربزهکار و نیازمند اختصاص داد. در این مراسم که انتظار کمک های بی دریغ و خالصانه مردم و مسئولان می رفت، مبلغ قابل توجهی جمع آوری شد. همچنین در این مراسم، 38 میلیون تومان به خرید آذوقه، اقلام و لوازم مصرفی خانواده نیازمند اختصاص داده شد، که در مجموع اتحادیه شرکتهای کشاورزی و دامداران استان البرز و دو شرکت مواد غذایی در استان البرز هر کدام مبلغ 10 میلیون تومان و قائم مقام بازرسی کل کشور مبلغ 500 هزار تومان از به صورت شخصی پرداخت کردند. گفتنی است، شهرداران شهرک های اقماری کرج و وحیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هر کدام مبلغ 5 میلیون تومان و شریفی رئيس كميسيون برنامه، بودجه و حقوقي شوراي شهر کرج مبلغ 500 هزار تومان را به این امر اختصاص دادند. در این مراسم؛ رییس جهاد کشاورزی استان البرز، مبلغ 30 میلیون تومان و رییس انجمن خیرین مدرسه ساز سعید نجار سی سی مبلغ 20 میلیون تومان به امر آزادی زندانیان غیر بزهکار و نیازمند اختصاص دادند.
برگزاری 30 شب جشن رمضان در تالار شهیدان نژاد فلاح
کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری کرج و سایر دستگاههای استان البرز از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت 30 شب جشن رمضان همراه با برنامه های شاد و مفرح ویژه خانواده ها در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می کند. این جشن با حضور مسئولان و مدیران فرهنگي اجتماعی شهر و دیگر مسئولان شهری و شهروندان در کرج برگزار می شود. جشن رمضان با هدف ارايه توانمندي هاي خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد و آشنايي بيشتر مردم و مسئولين با فعاليت هاي اين نهاد برگزار مي شود. جشن بزرگ رمضان با همکاری استانداری استان البرز، فرمانداری کرج، دادگستری استان البرز، دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز، شورای اسلامی و شهرداری کرج، اداره کل زندانهای استان البرز، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کرج، کمیته امداد و اصناف شب گذشته با حضور مسئولان استانی و کشوری در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود