11 مرداد 1391
شماره خبر: 9706

اهتمام سازمان تاکسیرانی برای تصدی و اجرای طرح های مطالعاتی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهتمام سازمان تاکسیرانی برای تصدی و اجرای طرح های مطالعاتی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج عنوان کرد: این سازمان اهتمام ویژه ای برای تصدی و اجرای طرح های مطالعاتی و اجرایی همچنین پروژه های عمرانی مربوط به تاکسیرانی و رفاه شهروندان دارد.
کریم افشار افزود: از دیگر برنامه های اولویت دار سازمان تاکسیرانی تصمیم گیری و تعیین تکلیف نسبت به کلیه اموری است که به هر نحوی به تاکسیرانی ارتباط پیدا می کند.
وی اظهار داشت: انجام امور مختلف مرتبط با برنامه های سازمان تاکسیرانی با رعایت قوانین و مقررات همچنین هماهنگ با سایر خدمات صورت می گیرد. این مسئول افزود: از اقداماتی مهم سازمان تاکسیرانی به ویژه در سال گذشته نیز به جد در دستور کاری این سازمان قرار گرفت، تدوین و تصویب آیین نامه ها و دستور العمل های سازمانی است.
اجراء و اعمال مقررات تصویب شده تاکسیرانان
نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با اشاره به اجراء و اعمال مقررات تصویب شده تاکسیرانان و تاکسیرداران بیان کرد: نظارت بر امور رفاهی، درمانی، فرهنگی، بازرگانی، خیریه و ورزشی کارکنان سازمان و کارگزاران تاکسیرانی اعم از تاکسیدار و تاکسیران از برنامه های مهمی است که در سازمان به صورت مستمر انجام می گیرد. افشار در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته در سازمان بیان کرد: برنامه ریزی در امور اجرایی، کنترل، بازرسی امور انضباتی و تشویقی و خدماتی نیز از اهم برنامه های سازمان است. وی، تدوین و تصویب بخشنامه های داخلی سازمان را یادآور شد و گفت: این بخش نامه ها با توجه به نیاز سازمان و امورات مختلف تدوین و تصویب می شوند.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود