19 شهریور 1391
شماره خبر: 11324

حذف مديران ضعيف از دستگاه هاي اجرايي البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حذف مديران ضعيف از دستگاه هاي اجرايي البرز

سپیدار آنلاین: نماينده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شوراي اسلامي نگاه نمايندگان فعلي را نسبت به مديران استاني تثبيت جايگاه آنان ذکر کرد و گفت: نوع نگاه تثبيتي به مديران کل فعلي دليل بر حذف مديران ضعيف از دستگاه هاي اجرايي استان نخواهد بود.
محمد جواد کوليوند ضمن آسيب شناسي عملکرد وضعيت مديران کل فعلي و جابجايي احتمالي برخي از مديران به واسطه حضور نمايندگان جديد در دستگاه هاي اجرايي استان البرز اظهار داشت: نگاه نمايندگان فعلي پيشرفت شهر و تثبيت مديران کل است اما مديران ضعيفي که در دستگاه هاي اجرايي عملکرد ضعيفي دارند ونتوانسته اند اهداف کلان را دنبال کنند قطعاً بايد جابجا شوند. وي افزود: به تعويض مديران و يا تثبيت مديريتي نيازمند نگاهي ريشه اي است؛ اما نگاه هر دونماينده فعلي کرج از آغاز کار تثبيت مديريتي بوده است چون شهر کرج نياز به پيشرفت دارد و بايد مديريت ها از حالت يک سال و دو سال خارج شود و مديران نيز پاسخگو نسبت به عملکرد خود باشند. کوليوند گفت: البته تثبيت مديريتي دال بر آن نيست که مديراني که عملکرد ضعيفي دارند جابجا نشوند و گروه هاي قوي تر جايگزين آنها نشوند.
عدم تحقق اهداف کلان استان عامل تغيير مديران کل
نماينده مردم کرج يادآور شد: نمايندگان مجلس با نماينده عالي دولت در استان درباره سيستم مديريتي همفکري دارند و اگر نمايندگان بر روي تغيير مديريتي ضعيف پافشاري مي کنند به دليل آن است که مديران نتوانسته اند اهداف کلان استان را محقق سازند و بايد جابجا شوند. وي افزود: نوع نگاه بايد اينگونه موارد نبايد تصور تداخل در کار باشد بلکه هدف نهايي از سيستم مديريتي پيشرفت شهر به سمت اهداف مد نظر است.
ضرورت حفظ کرامت مديراني که جابجا مي شوند
کوليوند عنوان کرد: اگر مديري نيز جابجا شود اين اقدام با حفظ کرامت وي انجام خواهد شد و بايد قبول کرد که حضور وي درآن پست به سيستم ضربه خواهد زد. وي ادامه داد: جايگزين اين مديران افرادي بايد روي کار بيايند که خون جديدي را مجموعه مديريتي آن دستگاه به جهش درآورند. نماينده مردم کرج اظهار داشت: بعضااً اين تصور وجود دارد که نمايندگان با تغيير مديران در صدد بکارگيري نيروهاي جايگزين و مدنظر خود هستند و از همين جا اعلام مي کنيم اينگونه نيست و ما به دنبال پيشرفت شهر و رسيدن به اهداف عالي تر هستيم. وي افزود: سيستم مديريت استان به نماينده عالي دولت کمک مي کند تا نماينده دولت نيز کارنامه درخشاني را در پايان کار ارائه دهد. کوليوند عنوان کرد: هيچ يک از نمايندگان به دنبال تغيير مديريت نيستند و تثبيت مديريتي مد نظر ما است اما اين به آن معنا نيست که در مقابل تحقق نيافتن اهداف استان سکوت کنيم. وي ادامه داد: افراد نيز بايد در پس اين تغيير به کنه و ريشه ها بنگرند و از پرداختن به حاشيه ها خود داري کنند. نماينده مردم کرج در پايان گفت: طبق قانون شوراي عالي اداري کشور نماينده عالي دولت مي تواند خود تصميم گيرنده باشد و با نمايندگان نيز مشورت کند دراستان البرز نيز اين هماهنگي ميان نماينده عالي استان و نمايندگان مردم وجود دارد.



منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود