20 خرداد 1391
شماره خبر: 7727

نمايندگان پارلماني شهر در مورد تقاطع مهرويلا نظر دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمايندگان پارلماني شهر در مورد تقاطع مهرويلا نظر دهند

سپیدار آنلاین: نماينده مردم كرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه ارائه نظر در مورد عقب افتادن اجراي عمليات تقاطع مهرويلا بر عهده نمايندگان پارلماني شهر است، گفت: بايد مديريت شهري پاسخگوي اين مهم باشد.
محمدجواد كوليوند در گفتگوي راديويي برنامه شهر من سلام اظهار داشت: در حال حاضر اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح مهرويلا به دليل وجود برخي مشكلات بين شهرداري كرج و پرديس كشاورزي به تعويق افتاده است. وي افزود: بر اساس ماده 53 قانون اساسي، مردم وكالت قانون گذاري را به نماينده هاي مجلس واگذار كرده اند كه در اين زمينه بهتر است تا وظايف نمايندگان مجلس از نمايندگان پارلماني جدا شود.
تا هفته آينده دلايل تعويق پروژه مهرويلا را بررسي مي كنم
اين مسئول با اشاره به مشكلات موجود در اجراي اين پروژه بزرگ عنوان كرد: در اين زمينه تا هفته آينده دلايل تعويق اين پروژه را بررسي مي كنم و به اطلاع شهروندان مي رسانم. كوليوند در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به مشكلات يكي از شهروندان مبني بر ايجاد اشتغال در اين استان ادامه داد: در حال حاضر نرخ مهاجرت در اين استان بي رويه و رو به رشد است كه بايد براي اين مشكل فكري اساسي شود.
فعاليت سرمايه گذاران بخش خصوصي در كاهش نرخ بيكاري تاثيرگذار است
نماينده مردم كرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: در اين زمينه سرمايه گذاران بخش خصوصي نيز يكي از بازوان توانمند در كاهش نرخ بيكاري هستند كه در اين زمينه مي توانند با ايجاد واحدهاي توليدي و صنعتي، ايجاد اشتغال كنند. وي اعلام كرد: در حال حاضر همدلي و تعامل مطلوبي بين استانداري، شهرداري، نمايندگان مجلس، ائمه جمعه و ديگر مسئولان در استان البرز برقرار است كه اميد مي رود اين تعامل مطلوب باعث سازندگي و توسعه استان شود.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود