29 شهریور 1391
شماره خبر: 11796

ظرفیت‌های البرز زمینه‌های توسعه استان را فراهم می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ظرفیت‌های البرز زمینه‌های توسعه استان را فراهم می‌کند

سپیدار آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز با داشتن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را طی کند.
اسکندر صیدایی در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: استان تازه تأسیس البرز می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم در کشور محسوب شود. وی ادامه داد: در این راستا البرز با داشتن ظرفیت‌های بسیار در بعدهای مختلف به عنوان یکی از استان‌های قابل پیشرفت به شمار می‌رود. صیدایی تأکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی،‌ مدیران در دستگاه‌های مختلف باید برای جذب اعتبارات دقت ویژه‌ای را داشته و رویکرد اقتصاد مقاومتی را مدنظر داشته باشند.
بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار در البرز تا پایان سال جاری
معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود به انجام پروژه‌های مهر ماندگار در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده پروژه‌ها و طرح‌های مهر ماندگار در البرز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. صیدایی تصریح کرد: در این راستا پروژه‌های مهر ماندگار در 6 ماهه حدود 50% اعتبار برای آنها پیش‌بینی شده که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید. وی در ادامه همچنین به منابع درآمدی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون در این بخش کمبودی را نداریم، اما سیستم مالی به دلیل تحریم‌ها مدیریت خاصی را در تخصیص اعتبارات پیش گرفته است که انتظار می‌رود مدیران با درایت مبحث اعتبارات را پیگیری کنند.
توسعه خدمات مهم‌ترین اولویت مسئولان است
در ادامه این نشست استاندار البرز نیز طی سخنانی بر توسعه خدمات در این استان تأکید کرد و گفت: توسعه خدمات مهم‌ترین اولویت مسئولان است. عیسی فرهادی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در این استان توسعه مراکز آموزشی است که باید هر چه سریع‌تر انجام شود. وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز خانواده‌ها به مراکز آموزشی لازم است تا در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شود.
استاندار البرز گفت: ساخت و احداث مدارس در البرز می‌تواند تحولات اساسی و سازنده‌ای را در بخش آموزش برای این استان داشته باشد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود