31 شهریور 1393
شماره خبر: 129743

مسیرهای جاده چالوس بدون اطلاع رسانی مسدود نشود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مسیرهای جاده چالوس بدون اطلاع رسانی مسدود نشود


استاندار البرز ضمن بیان اینکه انسداد مسیرهای جاده چالوس در ایام تعطیلات، بدون هماهنگی و اطلاع رسانی به ساکنان منطقه صحیح نیست،بر ضرورت ترتیب نشستی مشترک با وزیر راه و شهرسازی به منظور گشودن گره های ترافیکی استان تأکید کرد.
سیدحمیدطهایی در جلسه "شورای ترافیک استان"، که در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، پلیس راهور، فرمانداران و جمعی از مدیران استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، مظهر مقاومت هشت ساله ملت، بستر سازی مناسب شهری در آستانه سال تحصیلی جدید را محور نشست شورای ترافیک استان قرار داد و اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی جدید، ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به دانش آموزان و دانشجویان موجب افزایش انگیزه در کسب علم و دانش، خواهد بود و امید می رود با طرح شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیریت وزارت آموزش و پرورش، گام های بلندی در مسیر توسعه آموزش کشور بر داشته شود. وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش متولی همه امور در این ایام نیست، افزود: انتظار می رود یکایک مسئولان در دستگاه های اجرایی خود را موظف به ایجاد بسترهای مناسب در سال تحصیلی فرا رو ببینند چرا که همه دانش آموزان، به نوعی فرزندان ما هستند و باید با این دیدگاه ضمن فضاسازی آموزشی برای آنان تلاش کرد. مهندس طهایی خطاب به کلیه مسئولان، امنیت اجتماعی و نظارت تغذیه دانش آموزان را نیز یکی از اولویت های مهم برشمرد و تأکید کرد: آسیب های اجتماعی که ممکن است دانش آموزان را تهدید کند باید پیش تر رصد شده و نسبت به مدیریت آنها اقدام کرد. موضوع ترافیک نیز به اصلی ترین محور سخنان استاندار اختصاص داشت. استاندار البرز عمده دغدغه کلانشهر کرج را موضوع گره های ترافیکی برشمرد و تأکید کرد: نقش مدیریت راه ها در ایامی همچون زمان بازگشایی مدارس ملموس تر می شود.
مسیرهای ترددی جاده چالوس بدون اطلاع رسانی مسدود نشود
وی همچین با اشاره به پایان سفرهای تابستانی و بازگشت مسافران، انسداد مسیرهای پرتردد در ایام تعطیلات را که بدون هماهنگی و اطلاع رسانی انجام می گیرد، یکی از دغدغه های شهروندان برشمرد و تصریح کرد: جاده چالوس از جمله محورهایی است که در روزهای پایانی هفته با حجم ترددها مواجه است و همین امر موجب شده تا بدون اطلاع رسانی نسبت به انسداد راه ها به مسیرهای روستایی و.. اقدام شود. استاندار البرز با بیان اینکه انسداد راه ها در تردد ساکنان محلی مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ افزود: تاوان سفرهای ما را نباید ساکنان روستاهای جاده چالوس و.. بپردازند.
نشست وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز بمنظور گشودن گره های ترافیکی
وی در این رابطه تشکیل نشستی با وزیر راه و شهرسازی را جهت بررسی گره های اصلی ترافیک استان ضروری دانست و گفت: با همراهی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان این نشست جهت بررسی مشکلات ترافیکی کلانشهر کرج تشکیل می شود. شایان ذکر است،در این نشست اعضای شورای ترافیک استان نیز گزارش مفصلی از تدابیر ویژه ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس در شهرستانهای استان ارائه دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود