9 بهمن 1393
شماره خبر: 136578

نشست صمیمی فرماندار ویژه کرج با کارکنان فرمانداری در آستانه دهه فجر برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نشست صمیمی فرماندار ویژه کرج با کارکنان فرمانداری در آستانه دهه فجر برگزار شد


دکتر ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در دیدار صمیمی با کارکنان فرمانداری، ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت رهایی ملت شریف ایران از زیر یوغ ستم استبداد و استکبار است..
و ما با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تکریم و پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و ایثارگری ها و جانفشانی های ملت عزیز می پردازیم. وی افزود: ما امروز مرهون ایثارگری های بزرگمردانی هستیم که با رشادت های خود ، موجب عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده اند.
ایرانی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون با توطئه های متعددی از سوی دشمنان خود مواجه شده است و همواره سربلند بیرون آمده و این به واسطه الهام این انقلاب از دین مبین اسلام است. وی گفت: اسلام دینی جهان شمول است و جمهوری اسلامی حکومتی مبتنی بر دین و شعائر اسلامی است . وی گفت: انقلاب اسلامی ما اساس خود را بر پایه اسلام عزیز گذاشته است. بنابراین همواره مورد خشونت استکبار و صهیونیسم بین الملل بوده است. معاون استاندار البرز، در ادامه گفت: شعارهای انقلاب اسلامی،« استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»است و همین شعار برای استکبار جهانی، مایه خشونت بوده است و سردمداران استکبار جهانی از حرکت ملت ایران به سوی اخلاق، دین و معنویت در سایه انقلاب اسلامی ناخشنود و نگران است. به همین دلیل با توطئه های مختلف از نفاق افکنی در ابتدای انقلاب گرفته تا تحریک قومیت ها، جنگ تحمیلی ، ترور شخصیت های نظام و توطئه های سال های اخیر نظیر مانع تراشی در موضوع انرژی هسته ای ، تحریم ها و کاهش تعمدی قیمت نفت، تلاش های برنامه ریزی شده ای بوده است که برای کاهش اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان انجام داده است. ایرانی، تاکید کرد: پیام ملت ایران در این سی و شش سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد،برای جهانیان همواره پیام آزادگی بوده است. وی در ادامه انتخاب ملت ایران برای حضور در عرصه سیاست بین الملل را «مذاکره» عنوان کرده و گفت: ملت ایران ، با انتخاب دولت تدبیر و امید، به مذاکره در عرصه سیاست بین الملل رای داده اند. چرا که شان ملت ما، این است که به حق و حقوق خود برسند.لیکن این به آنمعنا نیست که ما به طرف مقابل اعتماد داریم . تاریخ انقلاب ما نشانه بی اعتمادی به غرب است. لذا ما در این برهه از سیاست خارجی با تبعیت از مقام معظم رهبری به نیروی ملت وتیم مذاکره کننده اعتماد داریم.
راهپیمایی 22 بهمن نشانه عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است
ایرانی، فرماندار ویژه کرج، در ادامه به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: دنیا در روز 22 بهمن هرسال ، نسبت به حکومت جمهوری اسلامی با حساسیت نگاه می کند. حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، نه تنها نشانه وحدت و همبستگی داخلی در کشور ماست، بلکه این پیام را به جهانیان می دهد که نظام جمهوری اسلامی، همچنان با عزت و اقتدار، پشتوانه مردمی خود را حفظ کرده است.
وظیفه فرمانداری نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی و ایجاد هماهنگی در شهرستان است
معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود ، به وظیفه خطیر کارکنان فرمانداری در اداره امور شهرستان کرج اشاره کرده و با تقدیر از تلاش کارکنان فرمانداری کرج گفت: شما به عنوان خدمتگزاران دولت ، در دستگاه حاکمیتی ، نقشی تاثیرگذار در پویایی این نهاد حاکمیتی در کلانشهر کرج دارید. وی تصریح کرد: در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی، که توطئه های دشمنان علاوه بر ایران هراسی، با اسلام هراسی عجین شده است، کارکنان فعال در همه بخش های دولت به خصوص خدمتگزاران در بخش حاکمیتی، می بایست نسبت به وظیفه پاسخگویی به مردم و ایجاد رضایت عمومی با حساسیت بیشتری عمل نمایند. وی تاکید کرد اگر ضعفی در گذشته بوده است با تجربه خوب تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید، باید این ضعف ها را بپوشانید و برای حل مشکلات مردم با امید و توان بیش از پیش تلاش نمایید. وی مسئولیت فرمانداری را ایجاد هماهنگی، نظارت و تعامل میان دستگاه های اجرایی شهرستان عنوان کرده و تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان وظیفه پاسخگویی در حل مشکلات مردم را بر عهده دارند و وظیفه فرمانداری این است که با نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان، هماهنگی های لازم در کلانشهر کرج جهت خدمت خالصانه به مردم را ساماندهی کنند. ایرانی، در پایان از کارکنان فرمانداری خواست تا با توجه به اعلام وزیر محترم کشور در جهت آمادگی برای انتخابات سال 94 از هم اکنون با برنامه ریزی و حفظ شئونات قانونی تلاش نمایند تا انشاء الله با مشارکت بالای مردم، قانونمداری، امانتداری توام با بی طرفی را مد نظر قرار دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود