21 اسفند 1393
شماره خبر: 139261

تاکید فرماندارساوجبلاغ بر خدمت رسانی بانکها در ایام تعطیلات نوروزی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تاکید فرماندارساوجبلاغ بر خدمت رسانی بانکها در ایام تعطیلات نوروزی


فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر ضرورت حفاظت از بانکها و اماکن مسکونی در ایام تعطیلات افزود:بانکها برای خدمت رسانی در این ایام تلاش کنند تا مردم در سفر به ساوجبلاغ ، خاطره خوبی داشته باشند.
ابوالقاسم پالیز گیر در جلسه شورای هماهنگی بانکهای شهرستان ساوجبلاغ افزود: باید تلاش تمام سازمانها و دستگاههای اجرایی بر محور خدمت رسانی صادقانه و رضایت مندی مردم استوار باشد.وی لزوم برگزاری نشست روسای بانکها را با کارشناسان این نهاد یادآورشد و گفت : با توجه به قرار گرفتن ساوجبلاغ در محور مهم تهران – قزوین جمعیت منطقه در تعطیلات نوروزی به طرز چمشگیری به شمال و غرب کشور عزیمت می کنند و بانکها برای خدمت رسانی در این ایام تلاش کنند تا مشکلی برای مسافران و مردم پیش نیاید. .
فرماندار ساوجبلاغ همچنین در ادامه بر توجه بیشتر به حفاظت فیزیکی، سالم بودن دوربین های مدار بسته و روشنایی بانکها تاکید کرد. وی افزود: در تعطیلات نوروز گردشگران زیادی از شهرستان و نقاط دیدنی آن دیدن و مدتی را هم در مراکز توریستی شهرستان اقامت دارند که نیاز است همه خودپرداز ها سرکشی و مشکلی برای پرداخت پول نداشته باشد. گفتنی است شهرستان ساوجبلاغ علاوه بر وجود مناطق زیبای گردشگری در استان تهران و البرز یکی از مهمترین و پر ترددترین محورهای مواصلاتی کشور را داراست که همه ساله حجم میلیونی مسافران نوروزی از این منطقه به شمال و غرب کشور عزیمت می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود