8 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141087

به دغدغه های شهروندان استان پاسخ داد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

به دغدغه های شهروندان استان پاسخ داد


نماینده عالی دولت در استان در جریان سلسله دیدارهای مردمی خود با شهروندان، این بار از طریق سامانه 111 به صورت تلفنی به سئوالات مردم پاسخ داد.
سیدحمیدطهایی"صبح امروز در ادامه دیدارهای مردمی خود در روزهای سه شنبه، این بار آن سوی میز خدمت، در مرکز ارتباطات مردمی سامد حضور پیدا کرد و به صورت زنده و تلفنی به صورت مستقیم به سئوالات مردمی پاسخ گفت. وی در جریان گفتگوی زنده با مردم پای دغدغه های طرح شده نشست و ضمن راهنمایی، راهکارهایی نیز برای حل مشکلات شهروندان ارائه نمود.
گفتگوی مردمی استاندار البرز کماکان در مرکز سامانه ارتباطات مردمی سامد ادامه دارد. گفتنی است؛سامانه111 سامد، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که به صورت 24 ساعته سئوالات، انتقادات و پیشنهادات مردمی را پاسخ می دهد و از حجم مراجعات مردمی به دستگاه های اجرایی می کاهد. این سامانه در استان البرز روزانه حداقل یکصد تماس تلفنی دارد و درخواست ها و مطالبات مردمی را به دستگاه های مختلف ارجاع می هد. براساس این گزارش بیشترین حجم درخواست های مردمی مرتبط با دستگاه های کمیته امداد امام خمینی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بهزیستی، تأمین اجتماعی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود