14 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141402

وزیر اطلاعات، روبان افتتاح بلوار سربازان گمنام را قیچی خواهد کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وزیر اطلاعات، روبان افتتاح بلوار سربازان گمنام را قیچی خواهد کرد


عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اطلاعات، پیش از ظهر فردا، سه شنبه، در کرج حضور می یابد تا بلواری که به منظور تکریم خدمتگزاران گمنام امام زمان(عج) با عنوان «سربازان گمنام» نامگذاری شده است را در جمع مسئولان شهری و استانی، اصحاب رسانه و شهروندان افتتاح کند.
آیین افتتاح و بهره برداری از این بلوار، ساعت 11 صبح فردا با حضور آیت الله سیدمحمود علوی برگزار خواهد شد و از این پس شهروندان در مسیرهای منتهی به این بلوار با سرعت و آرامش بیشتری تردد خواهند کرد؛ این مسیرها شامل ادامه بلوار ماهان از محدوده بلوار آزادی رجایی شهر تا باغستان بوده و مساحتی نزدیک به یکصد هزار متر مربع و طول تقریبی 1750 متر را شامل می شود.
بلوار سرباز گمنام در دو سطح سواره رو و رفت و برگشت، در یکی از نقاط پرترافیک شهر احداث شده و به منظور احداث آن، 10 هکتار زمین آزادسازی شده است که محصول آن کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر خواهد بود. اهداف عمده احداث بلوار سرباز گمنام، ایجاد ارتباط بین دو بلوار آزادی رجایی شهر تا باغستان با در نظر گرفتن کاهش بار ترافیکی و کمک به معابر خیابان شهید بهشتی و خیابان داریوش در زمان پیک ترافیک بوده است. بلوار ماهان شرقی یا بلوار رجایی شهر در محل سه باندی رجایی شهر با هم تلاقی می نمایند و در حال حاضر فقط حرکت شرق به شمال و جنوب به شرق تامین شده که با احداث جاده کمربندی حرکت های گردشی کامل تری را به دلیل سهولت و حرکت و پرهیز از حرکات تداخلی خواهیم داشت. کمربندی ماهان دسترسی شمال به غرب و همچنین شرق به غرب شهر کرج را تسهیل نموده و از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی می کاهد. لازم به ذکر است این رویداد حساس و مهم عمرانی در شهر با مدیریت جهادی مدیریت شهری کرج و پیگیری های ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، طبق توافقات به عمل آمده با وزارت جهاد کشاورزی و رفع معارضات و آزادسازی حدود 10 هکتار زمین از اراضی موسسه علوم تحقیقاتی و دامی کشور در منطقه رجایی شهر عملیاتی گردید که روبان بهره برداری از آن صبح فردا به دست وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید، بریده خواهد شد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود