28 مرداد 1394
شماره خبر: 147511

برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور فرماندارشهرستان فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور فرماندارشهرستان فردیس


با همت اتحادیه پوشاک همایشی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از اعضاء و مسئولین اتحادیه های سطح شهرستان فردیس برگزار شد.
مهدی مهرور در این همایش ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) وروز دختر و نیز سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور عزیزمان ایران اسلامی در خصوص اهمیت حجاب در اسلام و قرآن عنوان کرد: خداوند متعال در آیه های بسیاری از قرآن کریم و به تبع آن پیامبر گرامی اسلام و امامان معصوم در احادیث و روایات بیشماری به تبیین جایگاه حجاب در جامعه اسلامی پرداخته اند و مطمئنا حجاب و عفاف ضامن سلامتی اجتماع است. فرماندارفردیس تصریح کرد: اتحادیه ها و اعضاء و نیز دستگاههای مرتبط باید الگو باشند تولید و عرضه پوشاک مناسب و اسلامی از مهمترین وظایف این صنف می باشد. ایشان در ادامه افزود؛ با رعایت موازین شرعی و حمایت از تولیدات پوشاک داخلی و سیاست گذاری اتاق اصناف اتحادیه ها می توانند به عنوان بازوان پر توان انقلاب در عرصه های مختلف باشند. مهندس مهدی مهرور گفت؛ عفاف و حجاب از مولفه های مهم در سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است و پرداختن به مقوله حجاب و عفاف را در دستگاههای دولتی در دستور کار دارد
فرماندار با اشاره به اینکه حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی است، این دو عامل را باعث سلامتی جامعه خواند و افزود: در صورت نبود عفاف و حجاب، مشکلات و اثرات مخرب زیادی در جامعه پدیدار می شود و اگر بخواهیم از جامعه ای سالم و خانوادهای مستحکم برخوردار باشیم باید به پوشش و حجاب و عفت بانوان توجه کنیم. وی با بیان این که عفاف و حجاب مختص زنانو بانوان نبوده بلکه مردان نیز با عفت و حجاب داشته باشنداظهار داشت: مردان جامعه اسلامیباید با نگاه و رفتار خود نمونه کامل یک مرد ایرانی و اسلامی بوده و در جامعه ای که زندگی می کند ایجاد امنیت و آرامش نماید. فرماندار فردیس در ادامه با اشاره به حضور مردم ولایت مدار شهرستان در همه عرصه های فرهنگی، دینی، علمی و آموزشی خاطر نشان کرد: حضور گسترده دختران و زنان شهرستان ما در برنامه های مذهبی و فرهنگی نشان از اهمیت این امر بین زنان ودختران فردیسی دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود