18 شهریور 1394
شماره خبر: 148747

اصولگرایان با محور قرار دادن وحدت، انسجام را ایجاد کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اصولگرایان با محور قرار دادن وحدت، انسجام را ایجاد کنند


عضو جبهه پایداری گفت: متدینین باید با محور قرار دادن حرکت روحانیت اصیل از جمله آیات یزدی، مصباح‌یزدی و موحدی‌کرمانی انسجام را در اردوگاه اصولگرایان ایجاد کنند.
علی‌اصغر زارعی در همایش وحدت اصولگرایان که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه هریک از ما به گونه‌ای در مقام امتحان الهی قرار داریم، اظهار داشت: در دفاع مقدس و پس از آن امتحانات الهی در زمینه‌های مختلف صورت گرفت و در این زمینه می‌بایست شهدا و جانبازان را الگو قرار دهیم که چگونه از کشور دفاع کردند و از امتحان الهی سربلند خارج شدند. وی با بیان اینکه پس از دفاع مقدس هجمه‌های فرهنگی به کشور از سوی دشمن که حداقل 23 کشور در آن حضور دارند آغاز شد، افزود: در این زمان با هجمه به مکاتب اعتقادی مردم علی‌رغم اینکه دشمن شکست خورد اما خسارت‌هایی دادیم. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به هجمه و فشار اقتصادی به کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به تاریخ درمی‌یابیم که این فشارها از جمله فشار اقتصادی، فرهنگی و ابطال کردن باورها برای تمامی اقوام و در زمان پیامبران اتفاق افتاده است و امروز هجمه سیاسی سنگینی به سبب نفوذ گسترده انقلاب در منطقه و جهان اسلام و نیز الگو بودن انقلاب، برای ایران اتفاق افتاده است. وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد گروه‌هایی مانند داعش، اسلام را به عنوان یک چهره خشن معرفی می‌کند و حکومت‌های موجود در منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد که سبب شده هجمه سنگین سیاسی اکنون در کشور ما سازماندهی شود. زارعی با تاکید بر اینکه با نفوذ هرچه بیشتر انقلاب در منطقه فشار دشمن افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در هرمرحله از پیروزی و توسعه انقلاب در منطقه موفق به زمین‌گیر کردن آمریکایی می‌شویم که با حمله به کشورهای منطقه به نوعی آسیب دیده است. عضو جبهه پایداری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نیز روز به روز فرآیند زوال خود را طی می‌کند و این امر سبب می‌شود این کشورها هجمه‌های سیاسی سنگینی در لایه‌های سیاسی برای نفوذ به انقلاب تعریف کنند. وی با بیان اینکه ما برای توافق‌نامه هسته‌ای مذاکره می‌کنیم اما اوباما در صحبت‌های خود اعلام می‌کند ما با "برجام" کاری با ایران کردیم که اگر حمله می‌کردیم نمی‌توانستیم آن را به دست بیاوریم، گفت: امروز وظیفه سنگین‌تری بیش از گذشته بر دوش مومنان قرار گرفته که هجمه و راه نفوذ دشمن را شناسایی کرده و با تمام قوا با آن‌ها مقابله کنیم. عضو مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شناخت وظیفه رسالتی است که بر عهده تک‌تک ما است، خاطرنشان کرد: مقابله با تحریم وظیفه‌ای است که باید به طور جمعی برنامه ریزی و سازماندهی کنیم و در برابر آن وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.
وی تصریح کرد: یکی از لایه‌های مهم سیاسی امروز بحث انتخابات و تصرف مجلس توسط افرادی است که وابستگی فکری آن‌ها به غرب و دشمنان نسبت به گذشته تا حدودی روشن‌تر است و در مقابل این وظیفه باید با وحدت و انسجام وظیفه خود را به نحوی انجام دهیم که حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجلس شورای اسلامی و خبرگان محقق شود. زارعی با اشاره به اینکه اکنون باید به اقتضای شرایط انتخابات کنونی عمل کنیم، گفت: متدینین باید در راستای تبعیت از مقام معظم رهبری با محور قرار دادن حرکت روحانیت اصیل از جمله آیات یزدی، مصباح‌یزدی و موحدی‌کرمانی، بتوانیم انسجام را در اردوگاه اصولگرایان ایجاد و در این مسیر وظیفه خود را در انتخابات به درستی ادا کنیم. وی با تاکید بر اینکه از افرادی که به جبهه پایداری تعلق خاطر دارند، درخواست می‌کنیم که در همین مسیر حرکت کرده و آن را ادامه دهند، افزود: باید این افراد با الفت و انسجام گرد هم جمع شوند و افرادی که در سایر تشکل‌ها با محوریت خط امام و رهبری قرار دارند، با وحدت و انسجام برنامه‌ریزی کنند. عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: افرادی که به عنوان نامزدهای اصولگرای انتخابات مطرح می‌شوند وظیفه مضاعف‌تری بر عهده دارند، چراکه اگر در پیش از انتخابات ایجاد فضای رقابتی لازم بود، اکنون وظیفه وحدت است. وی اظهار داشت: در تمامی انتخابات‌ها جریان‌های غیر از اصولگرا، تنها از محل رقابت اصولگراها توانستند موفقیت کسب کنند و با تعدد نامزدهای اصولگرا و رقابت‌ آن‌ها، رای‌ها شکسته شد و از میان آن‌ها جریانی اصلاح طلب توانستند به مجلس راه یابند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه نامزدهای انتخابات از دوره‌های قبل سنگین‌تر است و باید شرایط را تبیین کرده و بشناسند. وی افزود: جریان‌های خارجی امروز به طور واضح به دنبال تفرقه در صفوف کشور هستند و مقام معظم رهبری از ابتدای سال به وحدت و انسجام ملی اشاره کردند که نباید دودستگی در کشور وجود داشته باشد و موافقان و مخالفان در حوزه‌های مختلف نباید به مشکلات و نظرات مخالف دامن بزنند و در این صورت در جبهه دشمن قرار دارند. وی تاکید کرد: شناخت جریان‌ها وظیفه مهمی است که بر عهده ما قرار دارد و باید با خلوص نیت در ادامه راه امام(ره) و شهدا قدم برداریم.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود