18 شهریور 1394
شماره خبر: 148751

امام(ره) با حرکت قدم به قدم عقلانی، انقلاب را طراحی و پیاده‌سازی کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 امام(ره) با حرکت قدم به قدم عقلانی، انقلاب را طراحی و پیاده‌سازی کردند


قاسم روانبخش با بیان اینکه امام(ره) در زمان زدن جرقه انقلاب تنها یک نفر بودند، گفت: ایشان با حرکت قدم به قدم عقلانی، مانند مهندسی انقلاب را طراحی و پیاده‌سازی کردند و نتیجه نیز گرفتند و بر این اساس ابرقدرت‌های جهان را به روز سیاه نشاندند.
قاسم روانبخش در همایش وحدت اصولگرایان که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه سیاست ما در دیانت ما است، اظهار داشت: سیاست علم مدیریت صحیح کشور است و فردی که دارای دیانت درستی باشد می‌تواند کشور را به درستی اداره کند. وی با بیان اینکه سیاست ما کاملا واضح و روشن است، افزود: انقلاب ما انقلاب اسلامی است و بنیانگذار آن مرجع تقلید عصر خود بود و رهبر انقلاب نیز هم‌اکنون به عنوان رهبر مسلمانان جهان شناخته شده و متخصص و کارشناس اسلام است. عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشور با تدبیر، سیاست‌گذاری و پشتوانه فکری یک عالم بصیر به معنای واقعی کلمه اداره می‌شود، گفت: بر این اساس سیاست ما عین دیانت ما است و حرف‌ها بر پایه سیاست محض نیست بلکه برپایه‌های دینی و قرآنی است.وی با بیان اینکه امام(ره) در زمان زدن جرقه انقلاب تنها یک نفر بودند، تصریح کرد: ایشان با حرکت قدم به قدم عقلانی، مانند مهندسی انقلاب را طراحی و پیاده‌سازی کردند و نتیجه نیز گرفتند و بر این اساس ابرقدرت‌های جهان را به روز سیاه نشاندند. روانبخش افزود: امام خمینی(ره) ولایت فقیه را در قانون اساسی گذاشت تا برخی که ادعا می‌کنند ولایت فقیه را قبول ندارند، بر مبنای قانون باید تحت نظر وی که بر سه قوه نظارت دارد، فعالیت کنند. وی با تاکید بر اینکه پس از امام(ره) فرزند خلف ایشان کشور را در مقابل بحران‌ها به درستی مدیریت کردند، اظهار داشت: شعار اصلی جبهه پایداری از ابتدا اخلاص در برابر خدا، اطاعت در برابر رهبر و ولی‌فقیه و صداقت با مردم بوده و هست. حجت‌الاسلام روانبخش با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مجلس نباید از "برجام" کنار گذاشته شود، افزود: اما برخی از مسئولان که خود اذعان دارند زیر چتر ولایت حرکت می‌کنند، پس از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌گویند "‌مصلحت نیست که برجام در مجلس بررسی شود" و همچنین معاون وزیر خارجه می‌گوید "مصلحت نیست این موضوع باز شود بهتر است با سلام و صلوات تمام شود". وی با بیان اینکه در صورت عدم اطاعت از ولایت‌فقیه عملکرد ما فایده‌ای ندارد، یادآور شد: صداقت با مردم اصل بسیار مهمی است و باید رعایت شود و نباید نام خود را "راستگویان" بنهیم و دروغ‌های زیادی عنوان کنیم، بلکه باید صادقانه در مورد عملکرد خود با ملت صحبت کنیم.
این روزنامه‌نگار و فعال سیاسی گفت: اعضای جبهه پایداری باید دارای این 3 ویژگی باشند و تا آخر، پای انقلاب اسلامی ایران بایستند. وی با بیان اینکه نباید نگاه به لشگر زیاد غرب و شرق‌زده و لاابالی کنیم، اظهار داشت: 20 نفر از صابران و اصولگرایان واقعی در برابر 200 نفر از این افراد پیروز می‌شوند. عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت نهم دولت اصولگرای خوبی بود اما متاسفانه دولت دهم تحت تاثیر برخی انحرافات قرار گرفته بود و اگر در آن زمان چنین اتفاقی نمی‌افتاد، امکان پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات وجود نداشت. وی با اشاره به اینکه عدم توجه به سه ویژگی یادشده، سبب سلب اعتماد مردم و رویارویی کشور با مشکلات عدیده در حوزه‌های مختلف می‌شود، بیان کرد: در این صورت به نقطه‌ای که اکنون در آن قرار داریم می‌رسیم که در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و سایر حوزه‌ها دچار مشکلات فراوان هستیم. روانبخش با انتقاد از تناقضات آماری در سخنان مسئولان گفت: چندی پیش اعلام کردند نرخ بیکاری در کشور 9.5 درصد است و بعد این رقم به 10 میلیون نفر رسید، همچنین اعلام کردند نقدینگی جمع‌شده و سپس اعلام کردند 830 هزار میلیارد نقدینگی وجود دارد. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این زمینه بر خط نفوذ تاکید زیادی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این به معنای جاسوسی نیست بلکه وقتی با وجود 2 انتخابات مهم پیش‌رو مقام معظم رهبری هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده و در مورد خط نفوذ هشدار می‌دهند که این افراد می‌خواهند به مجلس خبرگان یا مجلس شورای اسلامی رفته و به گلوگاه نظام راه یابند. این روزنامه‌نگار و فعال سیاسی تصریح کرد: باید بسیار هوشیار باشیم و افراد حزب‌الهی و متدینان گرد یکدیگر جمع شده و افراد مناسب و بانفوذ را به مجلس و خبرگان بفرستیم. وی گفت: باید وحدت و همدلی ما تقویت شود و علی‌رغم سلیقه‌های مختلف محورها را مدنظر قرار دهیم تا با جمع شدن اصولگرایان گرد هم، مجلسی برای خدمت به مردم ایجاد کنیم.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود