12 بهمن 1394
شماره خبر: 157800

ايران اسلامي قدرت اول منطقه است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ايران اسلامي قدرت اول منطقه است


مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با حضور خانواده معظم شهدا ،امام جمعه ،بخشدار ،شهردار ،شوراهاي اسلامي بخش و شهر كوهسار و چندار در مسجد جامع روستاي خوروين برگزار شد.
فرماندار ساوجبلاغ طي سخناني ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت : به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشرفت های خوبي را در حوزه های مختلف فناوری ، علمی ،فرهنگی، رفاهی و عمرانی داشتيم واين نشان از پاي مردي مردمي است كه با ايستادگي خود توانستند در مقابل قدرت هاي بزرگ بايستند و امروز مردم شهد شيرين اين پيروزي را در دولت تدبير و اميد چشيدند . ابوالقاسم پاليز گير با اشاره به عقب افتاد گي كشور در زمان طاغوت و مقايسه پيشرفت هاي كشور عليرغم ٨سال جنگ و تحريم توانستيم با رهبري حضرت امام (ره)و امروز با هوشياري رهبر معظم انقلاب همه مشكلات را با مدیریت جهادی و توانمندی نظام جمهوری اسلامی به پيش ببريم و آمريكا و أيادي اش به خوبي پي به قدرت ما برده واين از بركت خون شهيدان است . وی در ادامه خواستار حضور با شكوه مردم در انتخابات شد
پاليز گير گفت: مردم در انتخابات با آگاهی کامل شخصی اصلح را انتخاب خواهند كرد که در سرنوشت آینده این شهرستان موثر و مفید باشد کسی با آگاهی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مملکت را به سوی توسعه و سعادت سوق دهند. فرماندار ساوجبلاغ افزود: انتخاب و انتخابات مهمترین اتفاق یک مملکت میباشد و نماینده یک شهرستان یا استان نماینده کل مملکت است که آینده را رقم میزند لذا نباید با انتخاباتی خالی از بصیرت آینده را تباه کنیم و مملکت را به افراد نا کار آمد سپرد. وي با تشکرازوزیرخارجه وتیم هسته ای ورهبری داهیانه رهبرانقلاب واینکه وعده ریس جمهورعملی شد افزود ؛بايد همه با اتحاد و همدلي حضور با شكوه در راهپيمايي ٢٢بهمن داشته باشيم و با حضورمان حماسه ديگري بسازيم فرماندار ساوجبلاغ در خاتمه از احيا مجدد كارخانه سيپوركس بعد از ١٧سال توقف ابراز خرسندي كرد و از تلاش دولت به ويژه استاندار البرز قدر داني كرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود