14 بهمن 1394
شماره خبر: 157975

احترام کاندیداها به قوانین و مقررات یکی از شاخص های انتخاب اصلح است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

احترام کاندیداها به قوانین و مقررات یکی از شاخص های انتخاب اصلح است


رئیس ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه رعایت مقررات و احترام به قوانین یکی از شاخص های انتخاب اصلح است، تاکید کرد: کاندیداهای شرکت در این دوره از انتخابات باید مدنظر داشته باشند که نهادهایی که قصد ورود به آن را دارند نهادهایی قانون گذار هستند بنابراین رعایت قوانین و مقررات انتخابات مهمترین ملاک مردم در انتخاب اصلح خواهد بود.
دکتر حجت الله ملاصالحی با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با موضوع انتخابات در سالن شهدای البرز برگزار شد، اظهار داشت: شایسته است کاندیداها و هواداران آنان ضمن احترام به قوانین و مقررات انتخابات، دقت نظر بیشتری در امر اطلاع رسانی داشته باشند چراکه هرگونه اقدام خلاف مقررات موجود حتی پس از رای آوردن فرد نیز ملاک عمل خواهد بود.
وی افزود: در این راستا نقش رسانه های گروهی بویژه صدا و سیما جهت آشنایی مردم و کاندیداها با حقوق خود از مهمترین مؤلفه هایی است که علاوه بر حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای می تواند موجب شور و شعور انتخاباتی شود.
همایش متمرکز استانی آشنایی کاندیداها با قوانین و مقررات انتخابات برگزار می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش متمرکز استانی به منظور آشنایی کاندیداها با قوانین و مقررات انتخابات خبر داد و گفت: برگزاری این همایش که پس از اعلام بررسی صلاحیت کاندیداها برگزار می شود، می تواند گامی بسیار مهم و موثر در جهت آشنایی آنان با حقوق و تکالیف انتخابات بوده و از بروز تخلفات احتمالی که گاهی به دلیل عدم آشنایی آنان با قوانین است، جلوگیری بعمل آورد. ملاصالحی تصریح کرد: علاوه بر همایش مذکور، برگزاری دوره های آموزشی نیز در دستور کار فرمانداری های تابعه استان به عنوان حوزه های انتخابیه شهرستان های استان قرار دارد که بسیار حائز اهمیت است. وی در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی تبلیغات محیطی استان اشاره کرد و گفت: تهیه و تدوین آئین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی از جمله مصوبات جلسات گذشته شورای اطلاع رسانی استان بوده است که هم اکنون از سوی سازمان زیباسازی شهرداری کرج در دست تهیه است. وی تاکید کرد: تسریع در این امر می تواند شهرستان های استان بویژه شهرستان کرج را از اغتشاشات بصری موجود رهایی بخشیده و نابسامانی های بصری را برطرف نمایدگفتنی است در این نشست هر یک از فرمانداران شهرستان های استان به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداخته و گزارشی از اقدامات خود در حوزه اطلاع رسانی ارایه کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود