5 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161714

مشارکت مردم با دستگاه های اجرایی و خدماتی در سایه تحقق "اقدام و عمل" میسر می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مشارکت مردم با دستگاه های اجرایی و خدماتی در سایه تحقق "اقدام و عمل" میسر می شود


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز گفت: ایجاد تعامل و مشارکت مطلوب مردم با دستگاه های اجرایی و خدماتی در سایه تحقق "اقدام و عمل" میسر می شود.
قباد نعمتی با بیان این مطلب در نهمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با توجه به محتوی غنی این پیام مبنی بر "اقدام و عمل" باید نسبت به اجرای برنامه ها و بیان نتایج آن اقدام کنند. وی خاطر نشان کرد: در این راستا ایجاد تعامل و مشارکت مطلوب مردم با دستگاه های اجرایی و خدماتی در سایه تحقق "اقدام و عمل" میسر خواهد بود. بنابراین شایسته است از شعار فاصله گرفته و نسبت به عملیاتی شدن اقدامات تلاش کنیم. مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تاکید کرد: این پیام باید در بدنه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در راستای اطلاع رسانی مطلوب خدمات دولت به مردم ساری و جاری شود. وی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با توجه به محتوی غنی این پیام مبنی بر "اقدام و عمل" باید نسبت به اجرای برنامه ها و بیان نتایج آن اقدام کنند، تصریح کرد: ایجاد تعامل و مشارکت مطلوب مردم با دستگاه های اجرایی و خدماتی در سایه تحقق "اقدام و عمل" میسر خواهد بود. در این راستا شایسته است از شعار فاصله گرفته و نسبت به عملیاتی شدن اقدامات تلاش کنیم. وی یادآور شد: ترکیب هیئت رئیسه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بر اساس انتخاباتی شکل گرفته است که پشتوانه آن اعتماد است بنابراین باید افراد منتخب ضمن ارائه طرح ها و برنامه های مختلف، نسبت به علمیاتی شدن آنها اقدام کنند.
رؤسای کمیته های تخصصی برنامه ها را جدی پیگیری کنند
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی همچنین افزود: برنامه هایی که از سوی رؤسای کمیته های تخصصی مطرح شده است باید به جد در دستور کار قرار گرفته و پیگیری شود. در این راستا بازدید از روابط عمومی دستگاه های اجرایی و ارزیابی عملکرد آنان از مهمترین نکاتی است که باید از سوی کارگروه ارزیابی عملکرد شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
شناسایی حلقه های مفقوده در حوزه اطلاع رسانی شناسایی شود
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان شناسایی حلقه های مفقوده در حوزه اطلاع رسانی را مهمترین گام در اطلاع رسانی هدفمند عنوان کرد وگفت: نگاه دولت به حوزه روابط عمومی نگاهی عمیق است. نگاهی که از سوی شورای اطلاع رسانی دولت نیز مدنظر قرار گرفته و بواسطه دستورالعمل های مختلف به سراسر کشور ارسال می شود. وی تاکید کرد: دستور العمل های ابلاغی از سوی شورای اطلاع رسانی دولت بیانگر رسالت مهم مدیران روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی خدمات و عملکرد دولت است.
جشن سالروز ارتباطات و روابط عمومی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود
نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در هر سال آئینی بسیار باشکوه است که موجب همدلی و وفاق بیش از پیش مدیران و مسئولان روابط عمومی می شود، گفت: این مراسم در البرز در روز 29 اردیبهشت ماه در فضای صمیمی و بدون تشریفات اداری برگزار می شود. وی افزود: این روز فرصتی مناسب برای تجدید دیدار و ایجاد همدلی مضاعف است که می تواند پایه های مشارکت جمعی را تقویت کند. گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیئت رئیسه با ارائه پیشنهاداتی در رابطه با نحوه برگزاری روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود