13 مرداد 1395
شماره خبر: 167615

کشور باید برای کارهای عمرانی بزرگ آماده شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کشور باید برای کارهای عمرانی بزرگ آماده شود


نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشوربرای کار های عمرانی بزرگ می بایست آماده شود.
حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در مراسم کلنگ زنی آزاد راه شمالی کرج افزود: وظیفه ما انسان ها این است که در جایی که زندگی می کنیم آن را آباد کرده و این از اهداف خلقت انسان است .
وی گفت: از این رو بارها مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری روی اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند . وی بیان داشت: مشکلی که در ترافیک و آزاد راه تهران-کرج- قزوین داریم یک معضل اساسی است و همین امر سبب شده تا بسیاری از فرصت ها از بین می برد. وی خاطر نشان کرد:ترافیک آلودگی محیط زیست و هوا، لطمات زیادی به مردم وارد می کند که مدیریت شهری کرج با حداث کمربند شمالی کار بزرگی را آغاز کرده است . کازرونی اظهار داشت : با توجه به اینکه اکنون وضعیت کشور و استان به لحاظ اقتصادی مطلوب نیست مدیریت شهری کرج کار بزرگی را آغاز کرده است و این گام بزرگی است که برداشته شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های عمرانی مهندسان و کارشناسان داخلی به کار گرفته شده، افزود: این اقدام نیز کار بسیار مهم و تاثیر گذاری در پیشبرد اقتصاد مقاومتی است. وی افزود: اجرای پروژه کمربند شمالی کرج توسط مدیریت شهری خدمت به مردم محسوب می شود و با اجرای آن مفهوم اقتصاد مقاومتی معنا پیدا می کند. وی یاد آور شد: برای اجرای این بزرگراه یک کار بزرگ و ماندگار است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود