30 مرداد 1395
شماره خبر: 168654

مدیران ارشد باید پاسخگوی کم کاری کارشناسان در دستگاه ها باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مدیران ارشد باید پاسخگوی کم کاری کارشناسان در دستگاه ها باشند


استاندار البرز به مدیران ارشد استان گوشزد کرد کم کاری کارشناسان در دستگاه ها را نظارت و بصورت جدی با هر گونه خلل افکنی در پیشبرد امور توسعه استان برخورد کنند.
سیدحمیدطهائی" در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: شهدای دولت تجلی الگوی عملی خدمتگزاری به مردم بودند شهدایی که خود را خادم ملت می دانستند. آنان از مبارزین انقلابی بودند که در راه حق و عدالت و در مسیر امام راحل و آرمان های جمهوری اسلامی حرکت کرده و به تأسی از آنچه در آموزه های قرآنی جان خود را طبق اخلاص نهادند؛انتظار می رود خادمان دولت نیز شهدای این عرصه را الگوی خود قرار دهند.
ستاد اقتصاد مقاومتی بستر طرح ایده های اقتصادی
استاندار البرز در ادامه با مهم دانستن موضوع «اقتصاد» تصریح کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی بمنظور بکارگیری شیوه های نوین در حوزه اقتصادی و با رویکرد درانداختن طرحی نو در این بخش تشکیل می شود بنابراین مدیران باید این ستاد مهم را مورد توجه قرار دهند.
تجلی هنر مدیران در اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی
وی افزود: انتظار می رود پیرو مصوبات دولت و بالاتر از آن به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، در چارچوب کاری خود پیشگام باشید. طهائی با بیان اینکه برای اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی چارچوب های کلی مشخص شده است، ادامه داد: این هنرمدیران است که چگونه از توانمندی های خود استفاده کنند.
مدیران ارشد باید پاسخگوی کم کاری کارشناسان در دستگاه ها باشند
استاندار البرز در ادامه نکته ای را به مدیران عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گوشزد کرد و آن هم کم کاری کارشناسان در بدنه دستگاه ها بود.طهائی تصریح کرد: هر گونه کم کاری کارشناسان در پیشبرد امور، به پای مسئولان ارشد گذاشته خواهد شد بنابراین هیچ گونه اهمال کاری در این زمینه قابل قبول نخواهد بود. وی افزود: فرمان هر تشکیلات به دست شما مدیران دستگاه ها است و باید دیدگاه ها را راهبری کنید. فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تمامی کارکنان در دستگاه ها از مدیران تا کارشناسان باید خود را خادم مردم بدانند و شاهد نباشیم عده ای خود را خادم بدانند و گروهی دیگر ریاست کنند. کم کاری کارشناسان در بحث تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی، به پای مسئولان ارشد گذاشته خواهد شد بنابراین هیچ گونه اهمال کاری در این زمینه قابل قبول نخواهد بود.
استاندار البرز همچنین تأکید ویژه ای بر بازشدن راه برای بخش خصوصی شد. طهائی گفت: با هم افزایی مسئولان باید راه برای بخش خصوصی باز شود تا شرایط اقتصادی نیز بهبود یابد.
دولت یازدهم تشکیلاتی ورشکسته را تحویل گرفت
فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در ادامه با بیان اینکه دکتر روحانی تشکیلاتی ورشکسته با پروژه های کلنگ زنی شده و نیمه تمام را تحویل گرفت، افزود: این دولت افتخار دارد با تمام مشکلاتی که وجود داشت راه را باز کرده است و با تلاش های وافر چه در داخل و خارج از کشور بهبود شرایط را رقم زده و فضایی آرام را ایجاد کرده است.وی افزود: مدیران در تکلیف واگذاری طرح ها و پروژه های نیمه تمام همکاری بیشتری داشته باشند. استاندار البرز در ادامه وحدت مسولان را در تحقق اهداف کلان استان مورد تأکید قرار داد و گفت: همه با یکدیگرهمانند یکدست هستید، هر چند مرزبندی های اداری وجود دارد که آن هم به جهت تقسیم وظایف است اما همگی باید کمک کنید تا به افق مشترکی برسیم. طهائی همچنین ضمن قدردانی از همراهی های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی،مشارکت شهرداری کرج در اجرای طرح های شهری و پروژه های بهداشتی و خدماتی خاطرنشان و بیان کرد: تا کنون شهرداری کرج در اجرای پروژه های مهمی سرمایه گذاری کرده است که نمونه آن پروژه های بهداشت و درمان در استان و پروژه های کلان شهری همانند کنار گذر شمالی و... بوده است. وی افزود: بخشی از پروژه های شهری در استان به همت شهرداری کرج زودتر از موعد مقرر به انجام رسیده است که اگر این همراهی ها نبود وضعیت این طرح های نیمه تمام ناتمام باقی می ماند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود