25 آبان 1395
شماره خبر: 169852

سفر رئیس جمهوری با ارتقای زیرساخت های البرز همراه خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سفر رئیس جمهوری با ارتقای زیرساخت های البرز همراه خواهد شد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از مهمترین تاثیرات سفر رئیس جمهوری به استان البرز را ارتقای زیرساخت ها و اتمام پروژه های نیمه تمام دانست.
محمود بهمنی با اشاره به سفر فردا چهارشنبه رئیس جمهوری به استان البرز، افزود: یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به این استان، اختصاص بودجه ای به جز بودجه ی معمول هر استان است که تامین آن می تواند کمک موثری در اتمام پروژه های نیمه تمام و همچنین آغاز پروژه های جدید داشته و استان را متحول کند. وی اظهار داشت: در این سفرها، دستور تامین کسری بودجه برای اتمام طرح های نیمه تمامی که در ارتقای استان موثر است همچون جاده ها، بیمارستان ها و مترو به صورت فوق العاده مشاهده می شود. وی اظهار امیدواری کرد که پس از سفر رئیس جمهور شاهد پایان هرچه سریعتر عملیات ساخت متروی کرج هشتگرد بوده و تا خرداد ماه سال آینده قطاراین مسیربه حرکت درمی آید. بهمنی همچنین به پروژه اتوبان شهید همت اشاره کرد و گفت: با این سفررئیس جمهوری امیدواریم تا خرداد ماه اتصال این اتوبان تا کرج داشته باشیم .
وی افزود: جاده تهران شمال هم باید تا سال آینده راه اندازی شود که تحولی در استان می شودکه اگر تا بهار 96 این اتفاق ها نیفتد اما تا پایان این سال تکمیل شود. این نماینده مجلس بیان داشت: با اجرا و اتمام این طرح ها شاهد روان سازی نقل و انتقال مسافران در مسیر البرز به تهران بوده و ترافیک کمتری را در اتوبان کرج- قزوین شاهد خواهیم بود. وی از دیگر دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به البرز را در صورت موافقت احداث چند بیمارستان و تکمیل مسکن مهر دانست و اضافه کرد: احداث جاده در مناطق محروم ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس از دیگر نیازهای استان است. بهمنی با اشاره به اینکه بایستی تکلیف زندان های مستقر در استان نیز روشن شود، گفت: این زندان ها باید جابه جا شوند زیرا جمعیت زیادی به دلیل این زندان ها به استان مهاجرت کرده اند که مهاجرت هایی بی سرپرست و بدسرپرست است. وی اظهار امیدواری کرد که این سفر تاثیری مثبت برای استان داشته باشد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود