13 بهمن 1396
شماره خبر: 190815

بخش خصوصی برای توسعه سرانه های ورزشی وارد میدان شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بخش خصوصی برای توسعه سرانه های ورزشی وارد میدان شود


استاندار البرز در جریان افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کمالشهر گفت: برای توسعه سرانه های ورزشی در البرز باید زمینه حضور فعال تر بخش خصوصی فراهم شود.
« دکتر محمدعلی نجفی»در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کمالشهر گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر برگزاری جشن ها و مراسم های این ایام و نگاه ویژه به برنامه های این دهه است. وی افزود: بخش خصوصی باید همواره پویا و پایدار باشد، اکنون شرایط بهتر شده اما رضایت بخش نیست،سرانه ورزشی استان نسبت به عملکردها کافی نیست و نیازمند امکانات ویژه تری در شهرستان کرج هستیم. دکتر نجفی ادامه داد:کارهای خوبی در حوزه ورزشی استان انجام شده و از سرمایه گذاران و شهرداری و شورای شهر و.. قدردانی می کنیم اما باید بخش خصوصی ویژه تر وارد میدان شود. استاندار گفت: همه دنبال ایجاد فرصت برای بخش خصوصی باشند و هیچ مانعی نباید فرا روی بخش خصوصی باشد. وی همچنین بیان کرد: جلسه ویژه ای برای رفع مشکلات کمالشهر توسط فرماندار کرج برگزار خواهد شد. دکتر نجفی بیان کرد: نگهداری بخش های ورزشی را باید به همان بخش خصوصی سپرد چرا که بخش خصوصی از توان رسیدگی لازم برخوردار است.
چهارباغ میزبان مسابقات ملی
امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه این مراسم گفت: این سالن با هدف برگزاری مسابقات کشوری در منطقه چهار باغ افتتاح شده است و در طرح توسعه آن مجموعه ای جامع برای برگزاری مسابقات بین المللی و استاندارد تدارک دیده خواهد شد. وی با اشاره به اینکه استاندار البرز اهتمام ویژه ای به امر ورزش دارد،افزود: تلاش می شود بخش خصوصی در توسعه زیرساخت های ورزشی حضور جدی داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود