12 آذر 1397
شماره خبر: 206068

چراغ روزشمار پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک کرج روشن شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

چراغ روزشمار پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک کرج روشن شد

معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به همراه مدیران استان،چراغ کارگاه عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک کرج را که بعد از مدت ها متوقف شده بود، روشن کردند و بار دیگر تکمیل این پروژه شهری به همت مسولان روشن شد تا گره دیگری از ترافیک درون شهری کلانشهر کرج گشوده شود.
مهندس سیروس شفقی» در جریان شروع بکار مجدد پروژه تقاطع غیرهمسطح حصارک کرج و فعال شدن کارگاه راکد این طرح عمرانی در کلانشهر کرج که با حضور مسئولان استانی، شهردار کرج و مجموعه مدیریت شهری کرج انجام شد، گفت: بعد از مدت ها توقف در عملیات عمرانی احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح حصارک کرج امروز با حضور جمعی از مسولان استان مجدد شاهد آغاز بکار تکمیل این پروژه شهری بودیم.
وی افزود: از آنجایی که ترافیک،عمده دغدغه شهروندان کرج محسوب می شود، تکمیل این قبیل پروژه های عمرانی نیمه تمام شهری می تواند بخش عمده ای از ترافیک درون شهری را تعدیل نماید. گفتنی است،پروژه تقاطع غیرهمسطح حصارک کرج که ترافیک محدوده غرب استان را هدایت می کند، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و گشایش مسیرهای مواصلاتی دارد.کلنگ این پروژه سال 93 زمین زده شده است. موقعیت این تقاطع بر روی اتوبان کرج - قزوین از غرب به شرق کرج قرار دارد.این پروژه به علت اهمیت محور آزاد راه کرج - قزوین راه اندازی در دستور کار عملیاتی شدن قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود