14 شهریور 1399
شماره خبر: 241327

زنگ آغاز تحصیلی در مدارس البرز همزمان با سراسر کشور نواخته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

زنگ آغاز تحصیلی در مدارس البرز همزمان با سراسر کشور نواخته شد


زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۹ - ۱۴۰۰ با حضور بطحائی ؛ معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، در مدرسه شهید محمد زارع شهرستان کرج همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

نور محمد فردی درمراسم شروع سال تحصیلی ۹۹ - ۱۴۰۰ که روز شنبه 15 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: امروز بنا بود جناب آقای دکتر شهبازی استاندار محترم استان در آغاز سال تحصیلی جدید آموزشی حضور داشته باشند که همزمان نشست ویدئو کنفرانس با ریاست محترم جمهوری داشتند و در این مورد ضمن سلام عذر خواهی نمودند. وی افزود: امسال با فراز و نشیب هایی روبرو بودیم و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا در سال تحصیلی جدید نتوانیم از ظرفیت های مدارس به نحو مطلوب استفاده کنیم.وی افزود: امروز ۲ هزار ۷۱۳ مدرسه دولتی و غیر دولتی در استان البرز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.معاون استاندار گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی با بیش از ۴۳۱ هزار ۷۶۷ دانش آموز با برنامه ریزی های لازم به پیشواز سال تحصیلی می روند.
فردی تصریح کرد: امروز بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد فرهنگی در استان با ۲۳ هزار ۳۸۹ فرهنگی آغاز می‌شود که دو سوم از فرهنگیان خانم ها و یک سوم آقایان هستند. وی با اشاره به سخنان یکی از مشاهیر گفت: هنر تعلیم و تربیت و حکومت‏داری در بین تمامی ابداعات بشری از همه کارها سخت تر است و در حقیقت کار فرهنگی، تربیتی ظرافت خاص خود را دارد و باید تمام امکانات و تجهیزات در حمایت از تعلیم و تربیت باشد. وی افزود: در سطح کشور حدود 3 میلیون کارمند داریم که حدود یک و سوم آنها فرهنگی هستند و این نشان دهنده اینکه خانواده آموزش و پرورش خانواده عریض و طویلی است که توجه به آن باعث رشد و توسعه کشور و تقویت علم خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود