6 آذر 1401
شماره خبر: 276380

مصوبات کارگروه‌های ستاد توسعه پایدار بایستی تماماً اجرایی شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



دهمین کارگروه بررسی و تامین نیازهای شهر جدید مهستان با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدید مهستان و مدیران عضو ستاد توسعه پایدار شهرستان و جمعی از نمایندگان مجتمع های مسکونی در فازهای مختلف برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست اظهار داشت: باید باور کنیم که در یک جنگ تمام عیار هستیم وظیفه داریم در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش نموده و کارهایی که در سنوات گذشته انجام نشده را در کوتاه مدت انجام دهیم. محمدرضا البرزی تصریح کرد: مصوبات کارگروه‌های ستاد توسعه پایدار بایستی تماماً اجرایی شوند نباید برخی به راحتی از کنار آن بگذرند و این را از مدیران شهرستان نمی‌پذیریم که بخواهد در این خصوص کم کاری کند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد تا مقدمات راه اندازی ساختمان کمیته امداد هر چه زودتر برای افتتاح در گرامیداشت هفته مقدس بسیج مهیا گردد. وی در ادامه خطاب به مدیرعامل شرکت عمران افزود: با حمایت و پشتوانه من، با هر پیمانکاری که در تکمیل و تحویل ساختمان به مردم تخلف می کند بایستی به شدت برخورد شود و در صورت عدم تمکین باید پیمانکار را عوض کنید تا حقی از مردم ضایع نشود. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به راه اندازی ۴ واحد نانوایی دولتی در فازهای ۴ و ۷ گفت: با پیگیری هایی که انجام شده امیدواریم این ۴ واحد نانوایی را به ۱۰ واحد افزایش دهیم تا مردم در حوزه تهیه نان مشکلی نداشته باشند.
وی افزود: البته یک واحد نانوایی سیار هم در فاز ۷ برای رفاه حال مردم این محل فعال خواهد شد. البرزی همچنین از راه اندازی دومین درمانگاه شبانه روزی در این شهر خبر داد و گفت: با هماهنگی هایی که با معاونت درمان سپاه استان البرز انجام شده، مصمم هستیم تا به زودی مقدمات راه اندازی دومین مرکز درمانگاه شبانه روزی را در این شهر فراهم نماییم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تأکید مجدد به بهره برداری از مترو، به پروژه های دیگر شهرستان اشاره کرد و افزود: پیگیری تکمیل پل امامزاده جعفر علیه السلام و احداث بیمارستان تأمین اجتماعی که سالهای متمادی است در این شهرستان به فراموشی سپرده شده است، با پیگیری های مجدانه مجموعه فرمانداری عملیاتی خواهد شد و امیدواریم این حرکت ها قدم بزرگی در جهت امیدآفرینی برای مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود