14 مرداد 1402
شماره خبر: 289773

افزایش بیش از سی درصدی بودجه شهرستان طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان طالقان به ریاست مهدوی فرماندار و با حضور حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سیدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.
مهدوی فرماندار طالقان در این جلسه با بیان افزایش سی و دو درصدی بودجه شهرستان گفت : با پیگیری های متعدد و نگاه ویژه ی استاندار البرز به طالقان ، بودجه سال جاری شهرستان سی و دو درصد نسبت به سال گدشته افزایش داشته است. وی افزود : با توجه به مشکلات راه های روستایی و نامناسب بودن بیشتر جاده های مواصلاتی شهرستان ، بیش از نیمی از بودجه امسال را به بهسازی و آسفالت راه های روستایی تخصیص داده ایم که انشا ا... تا قبل از فصل بارش ها بیش از چهل کیلومتر از این راه ها بهسازی و آسفالت خواهند شد.
حدادی نماینده مردم نیز در این جلسه به اولویت بندی بودجه و رعایت عدالت در توزیع آن اشاره کرد و گفت : موضوع مهم بعد از تخصیص بودجه ، جذب به موقع آن است که متاسفانه در سال گذشته حدودا چهارصد و هفتاد میلیارد تومان در استان البرز ، این بودجه جذب نشده است.در ادامه ی جلسه هم تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ، گزارشی از فعالیت ها و طرح ها و نحوه ی هزینه کرد بودجه در اداره خود ارائه کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود