8 فروردین 1403
شماره خبر: 302587

قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در البرز راه اندازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمامی دستگاه های استان باید در جهت تحقق شعار سال که در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اقتضائات و نیازهای کشور تعیین شده، برنامه عملیاتی با تعیین اهداف ارائه دهند.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک سال نو، افزود: باید بر روی تحقق شعار سال متمرکز شویم که نیل به اهداف این شعار، کلید توسعه و رونق اقتصادی برای کشور و به تبع آن استان محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: برای این منظور قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان راه اندازی می شود و با تعیین کارگروه ها و کمیته های تخصصی، تصمیم سازی و اقدام لازم صورت می‌گیرد.
عبداللهی گفت: تمامی دستگاه های استان بویژه جهادکشاورزی استان که سهم قابل توجهی در شعار سال دارد، باید برنامه عملیاتی با زمانبندی و تعیین اهداف، ارائه دهند.
وی افزود: موضوع ارائه کالابرگ به ۶۰ میلیون ایرانی، مسئولیت و بار بزرگی است که دولت سیزدهم برای کسب رضایتمندی مردم به دوش کشید.
استاندار البرز گفت: باید مردم را از این امکانی که فراهم شده آگاه کنیم و با نظرسنجی از نگاه مردم و مدیران به بررسی میزان رضایتمندی، چالش ها و... در این طرح بپردازیم.
وی افزود: متولیان، باید بی وقفه بازار را زیر نظر داشته باشند و با هر گونه تخلف مقابله کنند، همچنین ضرورت دارد روند تامین کالاهای اساسی در استان رصد شود و اقدامات لازم در زمان مناسب صورت گیرد.
عبداللهی از جهادکشاورزی استان خواست تا مرغداری ها و مراکز پرورش دام سبک را در استان بررسی کنند و در جهت افزایش ظرفیت و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد اقدام کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود