19 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304394

تعاونی ها و تعاونگران نقش موثری در تحقق اهداف شعار سال دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که سال ۱۴۰۳ را بسیار حکیمانه و عالمانه نامگذاری کردند و بر این عقیده هستند که همواره مشارکت مردم در امور، منشا اثر بوده، باید دست در دست هم دهیم و از فرصت ها بهره کافی را ببریم.
مجتبی عبداللهی در نشست مشترک با تعاونگران و اعضای اتاق تعاون استان البرز که با هدف بررسی توانمندی های بخش تعاون برای تحقق مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شد، افزود: تعاونی ها در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، نقش موثری دارند.وی ادامه داد: براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) که سال ۱۴۰۳ را بسیار حکیمانه و عالمانه نامگذاری کردند و بر این عقیده هستند که همواره مشارکت مردم در امور، منشا اثر بوده، باید دست در دست هم دهیم و از فرصت ها بهره کافی را ببریم.عبداللهی گفت: اراده و شعار دولت مردمی سیزدهم نیز در این راستا است و از مشارکت مردم و بویژه تعاونی ها، استقبال می کند. وی افزود: ضرورت دارد تعاونی ها بر توانمندی های خود اشراف داشته و برای همکاری و مشارکت، پیشنهاد و ایده بدهند.
استاندار البرز گفت: با تمام توان از تعاونگران و تعاونی ها حمایت می کنیم و برای حل موانع و مشکلات آنها اقدامات لازم را در دستور کار قرار می دهیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود