7 دی 1390
شماره خبر: 3394

بصیرت ملت ایران در نهم دی انقلاب را حفظ کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بصیرت ملت ایران در نهم دی انقلاب را حفظ کرد

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: در یوم‌الله نهم دی بصیرت ملت ایران و هدایت‌های رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، انقلاب و نظام را حفظ کرد.
حسین کاشانی‌پور با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله نهم دی اظهار داشت: در این روز ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی وقتی احساس خطر کردند، به صورت خودجوش در خیابان‌ها حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین، از انقلاب خود دفاع کردند. وی تاکید کرد: در این روز مردم غبار نشسته بر فضای سیاسی کشور را به طور کامل برطرف کرده و با شفاف‌سازی شناخت دوست و دشمن را برای همگان راحت‌تر کردند.
این مسئول با تاکید بر اینکه یوم‌الله نهم دی یک اتفاق مردمی بود، گفت: به همین دلیل در برگزاری مراسم سالگرد این روز ملی دینی خود مردم پیشقدم بود و بسیاری از کارهایی که برای بزرگداشت این روز انجام شده با پیشنهاد و همکاری مردم است. کاشانی‌پور افزود: به هر حال ما برای هدایت و ساماندهی کارها دبیرخانه‌ای را در استان البرز به همین منظور تشکیل دادیم و دبیرخانه فوق مسئولیت تقسیم‌بندی کار را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر کمیته‌هایی در غالب کمیته فرهنگی، علمی، نمایشگاهی، انتشارات، رسانه‌ای و تشریفات تشکیل و هر کدام به فراخور مسئولیتی که دارند، وظیفه برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد نهم دی را بر عهده گرفتند.
*نسل جوان باید با ابعاد مختلف نهم دی آشنا شوند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی تاکید کرد: در نهم دی ملت ایران با بصیرت و آگاهی وارد میدان شده و تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند. کاشانی‌پور افزود: شاید بسیاری از جوانان و نوجوانان سوالاتی درباره یوم‌الله نهم دی داشته باشند، لذا باید ابعاد مختلف این روز و اهمیت آن برای حراست از دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تشریح گردد. وی تاکید کرد: به همین دلیل اولویت اصلی ستادهای بزرگداشت یوم‌الله نهم دی در استان البرز باید انتقال ارزش‌ها و درس‌های این روز حماسی به نسل جوان باشد.
کاشانی‌پور در پایان تاکید کرد: جوانان ما باید درک کنند که نمایش اتحاد و همدلی و ولایت‌مداری ملت ایران در نهم دی موجب حفظ و پایداری نظام شد و اگر نبود بصیرت ملت و هوشیاری ولی امر مسلمین، دشمنان خارجی با همکاری ضد انقلاب و فتنه‌گران به اهداف شوم خود علیه ایران اسلامی دست می‌یافتند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود