9 بهمن 1390
شماره خبر: 4492

تلاش کشورهای غربی برای ایجاد شبهه در ذهن جوانان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تلاش کشورهای غربی برای ایجاد شبهه در ذهن جوانان

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در استان البرز گفت: کشورهای غربی برای پیشبرد اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی به حربه مسموم کردن افکار جوانان و ایجاد شبهه در میان آنها روی آورده‌اند.
حسین کاشانی‌پور اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی با فریب برخی افراد نادان و همچنین بدخواهان تلاش‌هایی را برای سرنگونی و آسیب رساندن به جمهوری اسلامی انجام دادند. وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی توطئه‌های خود را در یک نقطه متمرکز نکرده و از جبهه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی به جنگ با انقلاب ملت ایران پرداختند.
* مهم‌ترین نبرد ما با دشمنان در جبهه فرهنگی است
رئیس ستاد بزرگداشت ایام‌ الله دهه مبارک فجر در استان البرز با اشاره به رهنمودها و هشدارهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی افزود: افراد آگاه این سؤال را مطرح می‌کنند که چرا ولی امرمان از هر فرصتی برای هشدار دادن به مردم و آگاه کردن آنها از تهاجم فرهنگی دشمن بهره می‌برند؟
کاشانی‌پور تاکید کرد: علت این است که مهم‌ترین نبرد ما با دشمنان در جنگ نرم بوده و حملات بسیار سخت در جبهه تهاجم فرهنگی به انقلاب اسلامی وارد شده است، لذا اگر در این عرصه هوشیار نبوده و بصیرت نداشته باشیم، بسیاری از توطئه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی محقق می‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی و ضد انقلاب و فتنه‌گران داخلی چه اقداماتی باید انجام داد؟ گفت: مخالفان و بدخواهان ما به این نتیجه رسیدند که در جنگ نظامی نمی‌توانند مقابل ملت ایران که دارای پشتوانه فرهنگی غنی بوده و زیر پرچم ولایت مبارزه می‌کنند، موفق باشند. کاشانی‌پور افزود: به همین دلیل برای پیشبرد اهداف شوم خود به مسموم کردن افکار جوانان و ایجاد شبهات فراوان در ذهن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب روی آورده‌اند.
* لزوم پاسخگویی به سؤال‌های نسل جوان از سوی مسئولان و دلسوزان انقلاب
وی تاکید کرد: برای مقابله با این حربه باید مسئولان و دلسوزان اسلام و انقلاب به تمام سؤالات نسل جوان با سعه صدر و صبوری پاسخ داده و به طور قطع نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منطق انقلاب را پذیرا خواهند بود. کاشانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به این سؤالات و زدودن شبهات از ذهن نسل جوان، ایام‌ الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت است و در این دوره نباید از کاربرد مطلوب و اثر بخش ابزارهای فرهنگی غافل شویم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود