5 بهمن 1390
شماره خبر: 4359

باید با کار و منطق پاسخ تحریم‌های غرب را داد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

باید با کار و منطق پاسخ تحریم‌های غرب را داد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط فعلی باید با کار مضاعف و منطق صحیح پاسخ تحریم‌های غیر قانونی و ضد ایرانی غرب را بدهیم.
عزیز اکبریان اظهار داشت: با تداوم رفتارهای خصمانه غرب دیگر برای ملت ایران اهداف اروپا و آمریکا در افزایش تحریم‌ها و تهدیدها نمایان و هویدا شده است. وی تصریح کرد: دیگر نیازی نیست که برای افکار عمومی توضیح دهیم که چرا غربی‌ها ما را تحت فشار می‌گذارند، زیرا حتی کشورهای مستقل و ملت‌های آزادی‌خواه نیز با ماهیت اصلی این رفتارها آشنا هستند.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به این سئوال پاسخ دهیم که برای مقابله با تحریم‌های اروپا و خنثی‌سازی توطئه غرب چه اقداماتی ضروری است.
* رهبر معظم انقلاب این روزها را پیش‌بینی ‌فرمودند
اکبریان با اشاره به نام‌هایی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برای سال 90 و همچنین چند سال اخیر انتخاب فرمودند، گفت: معظم‌له به خوبی این روزها را پیش‌بینی می‌فرمودند و به همین دلیل مردم را به صرفه‌جویی، کار مضاعف‌ و بالاخره به جهاد اقتصادی دعوت کردند. وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود باید با کار مضاعف و جهاد اقتصادی به مصاف تحریم‌های غرب برویم و به طور قطع در این میدان نیز اگر اتحاد و ولایت‌مداری خود را حفظ کنیم، همچون هشت سال دفاع مقدس سربلند خواهیم بود. عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ادامه بر لزوم رفتار منطقی و حساب شده در برابر تحریم‌های غرب تاکید کرد و گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران تدارک دیده‌اند و به همین دلیل باید هوشیاری خود را افزایش داده و با منطق در برابر آنها مقاومت کنیم. اکبریان در پایان تاکید کرد: به طور قطع در صورت رفتار صحیح و منطقی ما، ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه از این تلاش حمایت کرده و بازهم می‌توانیم دشمنان خود را خلع سلاح کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود