19 تیر 1391
شماره خبر: 8677

برگزاری رزمایش‌ سپاه و ارتش تاثیرگذار بود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برگزاری رزمایش‌ سپاه و ارتش تاثیرگذار بود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری رزمایش‌های اخیر از سوی سپاه و ارتش با توجه به تهدیدهای غرب علیه ملت ایران، ضروری و تاثیرگذار بود.
عزیز اکبریان اظهار داشت: کشورهای استکباری طی ماه‌های اخیر رویکرد خصمانه‌ای علیه ایران در پیش گرفته‌ و شاهد افزایش تحریم‌ها و تهدیدها از سوی اروپا و آمریکا هستیم.
غربی‌ها خیال می‌کنند حاکم جهان هستند
وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی تصور می‌کنند حاکم جهان بوده و دیگران باید گوش به فرمان آنها باشند. نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: به همین دلیل هر کشور و ملتی که برای احقاق حقوق خود تلاش کند، با دشمنی غرب روبه‌رو گشته و این امر امروزه برای ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب اثبات شده است. اکبریان در پاسخ به این پرسش که برگزاری رزمایش‌های نظامی در منطقه تا چه میزان در خنثی‌سازی تهدیدهای غرب و نیروهای نظامی فرامنطقه‌ای حاضر در خاورمیانه موثر است؟ گفت: همان گونه که گفتم غربی‌ها خیال می‌کنند حاکم جهان هستند و دیگران باید از دستورات آنها اطاعت کنند. وی تاکید کرد: در چنین شرایطی نمایش مقتدرانه توانمندی‌های دفاعی از سوی کشورها به طور قطع در نشان دادن واقعیت‌ به سران کشورهای اروپایی و آمریکایی موثر خواهد بود. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل معتقدم که رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش که به صورت مقتدرانه و موفقیت‌آمیز برگزار شد، لازم و ضروری بوده است. این مسئول در پایان تاکید کرد: حضور مقتدرانه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در این رزمایش‌ها، به غربی‌ها ثابت می‌کند که ملت ایران هرگز در برابر تهدیدهای آنها سر خم نکرده و در صورت نیاز با هرگونه رفتار تهاجمی، مقتدرانه و قاطع برخورد خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود