15 مرداد 1392
شماره خبر: 48419

استاندار البرز به دیدار خبرنگاران رفت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استاندار البرز به دیدار خبرنگاران رفت


استاندار البرز در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار با حضور در دفاتر برخی از اهالی رسانه استان از نزدیک با فعالیتهای آنان آشنا شد و به آنان خسته نباشید گفت.
دکتر اصغر عربیان در دیدار با برخی مدیران مسئول و خبرنگاران استان البرز ضمن تبریک به مناسبت 17 مرداد، رسالت خبرنگاران و رسانه ها را در پیشبرد اهداف متعالی کشور با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی مهم ارزیابی کرد. این مسئول در گفتگو با فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی استان البرز، بخش عمده ای از علوم انسانی را بر دوش رسانه ها عنو ان کرد و اظهار داشت: در راستای این رسالت مهم است که رسانه ها بویژه رسانه های استان البرز باید با احساس تعلق خاطر بیشتر به نظام و انقلاب این مهم را بیش از پیش پررنگ کنند.
وی یادآور شد: با احساس تعلق خاطر و رفع نیازمندی های آن بر اساس جهت گیری های مدیریت کلان استان در زمینه های توسعه ای است که می توان علاوه بر شناسایی مطالبه و ذائقه مردم، زمینه پیگیری مطالبات مردم از مسئولان را فراهم کرد.
پیشرفت حوزه رسانه های مجازی جامعه را بی نیاز از رسانه های مکتوب نمی کند
استاندار البرز با تاکید بر اینکه به رغم پیشرفتهای لحظه به لحظه صورت گرفته در حوزه ارتباطات الکترونیک، جامعه از رسانه های مکتوب بی نیاز نیست، تصریح کرد: جایگاه روزنامه ها و هفته نامه ها به عنوان رسانه های مکتوب، جایگاهی تثبیت شده است که باید با تولید محتوای غنی و قوی به مهمترین مطالبه مردم در رابطه با در اختیار قرار دادن مطالب موثق و شفاف پاسخ دهد.
وی گفت: این واقعیت وجود دارد که اخبار به تنهایی نمی تواند متولیان رسانه ای البرز را به لحاظ اقتصادی تامین کند اما نباید از نظر دور داشت که نرم افزار نباید تابعی از سخت افزار قرار گیرد چراکه همگی در قبال مطالبات فرهنگی و تربیتی جامعه مسئول هستیم.
تولید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود