24 فروردین 1391
شماره خبر: 6224

اولین برنامه زنده استاندار در برنامه تهران20 (البرز20 )درسال 91

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اولین برنامه زنده استاندار در برنامه تهران20 (البرز20 )درسال 91

سپیدار آنلاین: برنامه تهران20 شبکه 5 سیما اولین برنامه زنده استاندار البرز در سال 91 روی آنتن رفت و میهمانان آن را استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تشکیل داده بودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، "عیسی فرهادی" استاندار البرز میهمان ویزه شبکه 5سیما برنامه تهران 20 (البرز 20 ) بود. وی در این گفتگوی زنده به تشریح برنامه ها و عملکرد استانداری در سال 90 و 91 پرداخت اهم موضوعات مطرح شده در مورد راه و مسکن و..... بود که به طور خلاصه به شرح ذیل می باشد. استاندار البرز گفت: پیش بینی و تلاش می شود تا پروژه ادامه اتوبان همت تا محل پارک جهان نما تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد. پروژه همت از مهمترین پروژه های راه و شهرسازی در استان است که بهره برداری از آن تاثیرات بسیار مطلوبی برجای می گذارد. وی در ادامه گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم تا سه ماه آینده شاهد بهره برداری بخش عمده ای از پروژه همت باشیم. این مسئول گفت: زمینه های این امر باید با همکاری دستگاه ها و بخشهای ذیربط فراهم شود تا بتوانیم برنامه های خود را محقق و عملی کنیم. وی گفت: اتوبان همت 11 کیلومترتا کرج فاصله دارد و هم اکنون نیز 5.5 کیلومتر آن با 92 درصد پیشرفت در شرف بهره برداری است. وی افزود: وزارت راه و مسکن درصدد اتصال اتوبان همت از مسیر گرمدره به اتوبان موجود است تا از حجم بار ترافیک از ورودی گرمدره به سمت تهران کاسته شود و درآینده این اتوبان به کرج متصل شود.
طرح آزادسازی کمربندی شمالی و جنوبی کرج ارجاع شده
استاندار البرز در خصوص طرح کمربند شمالی و جنوبی شهر کرج و کاهش حجم ترافیک ورودی این شهر نیزگفت: باتأیید وزارت راه و شهرسازی و توافق انجام شده میان شهرداری و شورای شهر کرج این کمربندی آزاد سازی می شود. فرهادی بیان کرد: این پروژه به شهرداری و استانداری محول شده است تا با تأمین اعتبار ملی و اجرای ماده 215 به معاونت راهبردی ریاست جمهوری در لایحه بودجه 91 سال گنجانده شودو ازاعتبارات سال آینده استفاده شود. وی افزود: مطالعات اولیه احداث پل دو طبقه کرج اتوبان کرج از پل کلاک تا کمالشهر نیز صورت گرفته است و پس از تصویب با دریافت ردیف اعتباری عملیات آن آغاز خواهد شد.
ایجاد فرودگاه در بخش مسافربری در منطقه پیام
بر اساس مصوبه هیات دولت، فرودگاه در بخش مسافربری و فرودگاه خصوصی جهت هواپیماهای شخصی و آموزشی در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد خواهد شد. که قرار شده تا پایان امسال با کمک هیات دولت به حمل و نقل مسافربری بپردازد. وی با اشاره به مذاکره با شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری در مجموعه پیام، ادامه داد: هم اکنون و بر اساس ویژگی‌های موجود، امکان سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی پیام وجود دارد.
6700 واحد مسكن مهر در استان البرز افتتاح شد
وی در ادامه افزود: در سفر چهارم هیات دولت به استان البرز چندین مصوبه مهم به تصویب رسید که به شرح ذیل می باشد:
1. مسافری شدن فرودگاه پیام تا آخر امسال
2. 100 میلیارد بودجه در بخش کشاورزی و خدماتی
3. پروزه راه کرج به طالقان در سال 91
4. احداث جاده جدید تهران کرج و طالقان و تنکابن

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود